ГоловнаНовини ЖКГТранспортМетро на Троєщину поїде через 3 роки

Метро на Троєщину поїде через 3 роки

Будівництво першої станції метро на Троєщину розпочнеться вже у вересні.

Уже за 3-4 роки столична влада планує ввести в експлуатацію перші станції четвертої лінії метрополітену, на які так довго чекають мешканці Троєщини. Про це сказав голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов після зустрічі з представниками російської державної корпорації «Банк розвитку і зовнішньоекономічної діяльності» («Внєшекономбанк Росії»), дочірня компанія якого – ВАТ «Федеральний центр проектного фінансування» – була визначена переможцем конкурсних торгів на залучення компанії-консультанта щодо реалізації проекту будівництва четвертої лінії київського метрополітену в напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина.

Про це «У.К.»  повідомили у прес-службі КМДА.

«Будівництво першої станції метро на Троєщину розпочнеться вже у вересні. Щити, які звільняються від будівництва метро на Теремки, ми переводимо на об’єкт четвертої лінії підземки і починаємо готуватись до будівництва нової лінії, яка, я нагадаю, складатиметься з 12 станцій. Найбільш проблемні ділянки – на правому березі Дніпра, і саме з них ми і розпочнемо. Також цього року ми плануємо розпочати будівництво станції «Райдужна», яка розташовуватиметься за Подільсько-Воскресенським мостовим переходом», – повідомив Олександр Попов.

Очільник КМДА зауважив, що вже до кінця серпня міська влада укладе угоду з «Внєшекономбанком Росії» якою будуть закріплені основні принципи партнерства.

«Приємно, що «Внєшекономбанк» виявив бажання стати партнером Києва в реалізації такого важливого проекту як будівництво четвертої гілки метрополітену. Метро на Троєщину – один із якірних проектів, адже на його реалізацію чекають багато мешканців лівого берега. Ми вважаємо, що готові до реалізації проекту і чекаємо від консультанта не стільки академічної, скільки практичної допомоги, яка зробить проект зрозумілим і цікавим для потенційних інвесторів», – зазначив Олександр Попов.

Він додав, що участь інвестора у будівництві четвертої гілки метро жодним чином не вплине на вартість проїзду.

 
Коментарі (0)