ГоловнаКоментаріПодіїМ.Лазебна:«Закликаю надавати інформаційну підтримку в проведенні дистанційної оплати комуналки»

М.Лазебна:«Закликаю надавати інформаційну підтримку в проведенні дистанційної оплати комуналки»

Міністр соцполітики звернулася до керівників банків, через які відбувається проведення виплат пенсій та грошової допомоги, із закликом надавати інформаційну підтримку у проведенні дистанційної оплати комуналку
Міністр соціальної політики Марина Лазебна звернулася до керівників уповноважених банків, через які відбувається проведення виплат пенсій та грошової допомоги, із закликом надавати інформаційну підтримку у проведенні дистанційної оплати житлово-комунальних послуг, сприяти поширенню практики безготівкових/електронних розрахунків клієнтам в умовах карантину. 
 
Про це повідомила пресслужба Міністерства соціальної політики.
 
"З метою забезпечення дотримання установлених на державному рівні правил карантину, убезпечення найбільш уразливих категорій населення від зараження гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, та надання їм можливості залишатися вдома, закликаю вас: інформувати клієнтів, які є одержувачами пенсій, грошової допомоги через поточні рахунки в банку, про те, що вони повинні дотримуватись установлених правил карантину та не виходити з дому без нагальної потреби", - сказала Марина Лазебна.
 
Також вона закликала інформувати своїх клієнтів, зокрема, шляхом надсилання СМС-повідомлень, про роботу систем дистанційного обслуговування та можливості дистанційної плати за товари і послуги, в тому числі житлово-комунальні, не виходячи з дому.
 

"Надавати одержувачам пенсій, грошової допомоги інформаційну підтримку у проведенні дистанційної оплати житлово-комунальних послуг, сприяти поширенню практики безготівкових/електронних розрахунків серед одержувачів пенсій та грошової допомоги", - наголосила Лазебна. 

 
Коментарі (1)
Коля Пухов
07 Квітня 2020 p. 20:56
Раніше усі компослуги сплачувались однією платіжкою. Потім придумали так звану "комісію" (споживач повинен внести додаткову плату при сплаті за компослугу), і одну платіжку розділили на шість платіжок ( посортували по видам компослуг). Спочатку це шахраювання не дуже обурило споживачів - нікому тоді навіть у голову не прийшло, що тепер прийдеться платити чималу "комісію" окремо за кожну платіжку. А потім, через деякий час, вже розділені платіжки знову поділили принамні на дві - таким чином "комісія" збільшилася ще у 2 рази.---------------------------------------------------А тепер, наче б то, знову готується черговий поділ платіжок, а отже, і подальше зростання "комісії".