ГоловнаНовини ЖКГПодіїНа Волині служба автодоріг незаконно визнала переможцем тендеру фірму свого екс-керівника

На Волині служба автодоріг незаконно визнала переможцем тендеру фірму свого екс-керівника

АМКУ встановив, що перемога в тендері волинської служби автодоріг по ремонту траси Н-22 Устилуг-Рівне дісталася компанії "Луцькавтодор-сервіс" незаконно, а інші учасники були дискредитовані
Антимонопольний комітет України встановив, що перемога в тендері волинської служби автодоріг по ремонту траси Н-22 Устилуг-Рівне дісталася компанії "Луцькавтодор-сервіс" незаконно, а інші учасники були дискредитовані, повідомляє Антімонопольний комітет України.
 
Волинська служба автодоріг дискредитувала одного з учасників - білоруський дорожньо-будівельний трест, зажадавши від них документи, які не були передбачені умовами торгів. На підтвердження наявності техніки для ремонту доріг, білоруси повинні були надати договори субпідряду, що не було передбачено тендерною документацією.
 
Від переможця тендера - компанії "Луцкавтодор-сервіс" таких договорів не зажадали, і визнали їх перемогу без будь-якого підтвердження наявності техніки.
 
Більш того, у волинській службі автодоріг "не помітили" прострочену банківську гарантію "Луцькавтодор-сервіс", яка є головним забезпеченням того, що після закінчення торгів учасник-переможець виконає свої зобов'язання за контрактом.
 
З пояснень волинської служби автодоріг слідує, що вони і самі не знають, як обчислюється строк банківської гарантії. Вони спробували переконати АМКУ, що банківська гарантія "Луцькавтодор-сервіс" відповідає тендерним вимогам, оскільки діє 120 днів з дня подачі заявки.
 
Однак в АМКУ вказали, що 120 днів банківської гарантії обчислюються не з моменту подачі заявки, а з дня розкриття торгів. І банківська гарантія "Луцькавтодор-сервіс" закінчиться 22 серпня, хоча повинна закінчиться лише 20 вересня.
 
Своїм рішенням АМКУ визнала, що допустивши "Луцькавтодор-сервіс" до торгів, волинська служба автодоріг порушила ст. 30 Закону "Про державні закупівлі".

"Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, а саме: відхиливши тендерну пропозицію "Дорожньо-будівельного тресту № 4 м. Брест" і не відхиливши тендерну пропозицію "Луцькавтодор-сервісу", яке не відповідало умовам Документації, Замовник порушив право "Дорожньо-будівельного тресту № 4 м. Брест" на об'єктивний і неупереджений розгляд його тендерної пропозиції. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення державних закупівель, визначеного статтею 3 Закону "Про державні закупівлі", а саме - недискримінація учасників", - повідомляється в рішенні АМКУ. 

 
Коментарі (0)