ГоловнаНовини ЖКГАльтернативна енергетика«Нафтогаз» має кошти на PR-кампанію в іноземних ЗМІ

«Нафтогаз» має кошти на PR-кампанію в іноземних ЗМІ

НАК «Нафтогаз України» оголосив тендер на надання послуг PR-агентств для просування компанії в європейських та американських ЗМІ. Від кандидатів вимагають значного досвіду роботи з нафтовими і газовими компаніями в ЄС.

«Нафтогаз» оголосив збір пропозицій щодо надання міжнародних комунікаційних послуг для просування компанії в європейських та американських ЗМІ. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі компанії.

«НАК «Нафтогаз України» потребує підтримки у створенні міцних відносин зі ЗМІ, професійним співтовариством, представниками урядів та інших зацікавлених сторін у ЄС, США та інших країнах, що представляють інтерес», - зазначається у повідомленні компанії.

За умовами конкурсу, завданнями для агентства будуть: розробка комунікаційної програми «Нафтогазу»; складання і поширення заяв компанії у ЗМІ, інтерв'ю, зустрічі з експертами; організація зустрічей з держчиновниками у країнах, що представляють інтерес для компанії; редагування змісту веб-сайту «Нафтогазу», річні звіти та корпоративні презентації.

Для досягнення успіху в конкурсі кандидат повинен продемонструвати значний досвід роботи з нафтовими і газовими компаніями в ЄС. Кандидат, як очікується, матиме представництва в Брюсселі, Берліні, Вашингтоні.

«Нафтогаз» не розглядатиме агентства, які представляють або представляли російські державні енергетичні компанії або уряд Російської Федерації», - наголошується у повідомленні.

Як повідомляла  «Україна Комунальна» раніше, «Нафтогаз» бореться за віртуальний реверс газу з ЄС, адже це може знизити вартість «блакитного» палива для України. Окрім того, таким чином, в Компанії сподіваються збільшити потужності щодо імпорту газу з Європи без будівництва додаткових газопроводів.

 
Коментарі (0)