ГоловнаНовини ЖКГВодопостачанняНаслідки аварії на Бортницькій станції вимагають більших вкладень

Наслідки аварії на Бортницькій станції вимагають більших вкладень

Хронічна затримка у фінансуванні не дозволила протягом року завершити ремонтні роботи на Бортницькій станції аерації, а саме – цілком відновити зруйновану ділянку колектора і запустити насосну станцію першого підйому.

Рівно рік тому, 17 січня 2012 року, на території БСА на самопливному підвідному Лівобережному колекторі діаметром 3000 мм поряд з насосною станцією першого підйому стався провал розмірами 10 м на 10 м та глибиною 8 м. Для забезпечення роботи системи водовідведення міста Києва стічні води одразу ж було переведено з аварійного до Позняківського колектора.

Згідно з розпорядженням КМДА, ліквідація цієї масштабної аварії протягом 2012 року відбувалася у три черги: перша черга – відновлення роботи механізованих решіток у грабельному відділенні 2-го блоку БСА; друга черга – ліквідація аварійної ситуації безпосередньо на підвідному колекторі та третя – заміна механізованих решіток тонкого очищення в грабельному відділенні насосної станції першого підйому.

На жаль, хронічна затримка у фінансуванні не дозволила протягом року завершити ремонтні роботи, а саме – цілком відновити зруйновану ділянку колектора і запустити насосну станцію першого підйому БСА.

Про це «Україні Комунальній» повідомили в прес-службі ПАТ «Київводоканал».

Кошти на ліквідацію аварії надходять з резервного фонду міського бюджету згідно з розпорядженням КМДА від 26.01.2012 р. №124.

Загальна кошторисна вартість усунення наслідків аварії на БСА, відповідно до розробленого та затвердженого проекту, становить близько 16 млн грн. У тому числі: будівельно-монтажні роботи – 3,5 млн грн, устаткування – 9,6 млн грн, пусконалагоджувальні роботи – 300 тис. грн та інші витрати – 3 млн грн.

Станом на сьогодні роботи профінансовано близько 7 млн грн, що становить менше половини необхідної суми.

За ці кошти майже відновлено зруйновану частину труби з використанням антикорозійних матеріалів та встановлено чотири нові сучасні решітки у грабельному відділенні 2-го блоку БСА, які зруйнувалися під час аварії. Для насосної станції 1-го підйому закуплено ступінчасту решітку тонкого очищення стоків та шнековий горизонтальний спіральний транспортер, які необхідно змонтувати.

Наразі роботи практично припинені через відсутність коштів. Разом з тим, необхідно встановити ще одну решітку грабельного відділення 2-го блоку, закінчити ремонтно-будівельні роботи з відновлення камер №№ 47, 47а, 48, замінити зовнішній вантажопідйомний механізм станції 1-го підйому, а також змонтувати решту закупленого обладнання.

Крім того, після монтажу обладнання необхідно провести низку пусконалагоджувальних робіт для його подальшої роботи.

 
Коментарі (0)