ГоловнаНовини ЖКГТранспортНіч у потягу стане дорогим задоволенням

Ніч у потягу стане дорогим задоволенням

Наказ міністерства передбачає поетапне підвищення рівня тарифів на перевезення пасажирів в купейних вагонах, кожен раз на 3,4%: з 30 березня, 1 квітня, 1 липня і 1 жовтня

Міністерство інфраструктури розробило нову схему ціноутворення в сфері залізничних перевезень. При цьому до кінця 2013 року купе подорожчають на 14,3%, і буде введено гнучку схему зміни вартості квитків залежно від днів тижня.

Наказ міністерства передбачає поетапне підвищення рівня тарифів на перевезення пасажирів у купейних вагонах, кожен раз на 3,4%: з 30 березня, 1 квітня, 1 липня і 1 жовтня.

Також планується ввести гнучке тарифне регулювання в залежності від класу пасажирських вагонів і часу перевезення: будуть вводитися коефіцієнти на 13 періодів року (0,7-0,95 або 1,01-1,1).

Крім цього, пропонується регулювати ціни на проїзд в залежності від днів тижня: зниження у вівторок і середу на 10% при підвищенні в п'ятницю і неділю на 10%.

Гендиректор «Укрзалізниці» Володимир Козак днями зробив заяву про те, що нічні поїзди мають коштувати дорожче денних згідно зі світовою практикою. По суті, в темний час доби поїзд стає «готелем на колесах», а за такого роду послугу потрібно доплачувати.

З цього приводу залізничники готуються опитати пасажирів. Адже вони вважають, що майбутнє – за швидкісними поїздами (зараз вони в основному нічні), і з їх допомогою менша кількість потягів може перевезти більше пасажирів.

Як би там не було, у пасажирів є вибір, адже нічні поїзди залишаться в Україні ще надовго, повідомляє Інтернет-видання «Полтавщина»

При цьому, як повідомляла «У.К.», для того, щоб почати оновлення основних фондів, Укрзалізниці на найближчі 20 років, враховуючи всі можливі джерела, необхідно 100 млрд грн. Про це повідомив перший заступник генерального директора Укрзалізниці Сергій Болоболін. Також, за його словами, якщо не розпочати реформування залізничної галузі, то до 2015 року залізничники будуть змушені зупинити 94% рухомого складу внаслідок фізичного зносу або витратити величезні кошти на проведення капітального-відновного ремонту, що дозволить лише на кілька років продовжити термін експлуатації техніки.

 

Ольга Гальчинська

 
Коментарі (0)