Для боротьби з обледенінням була задіяна уся спеціальна техніка: усі наявні маневрові тепловози, 28 тепловозів з вібропантографами і 9 спеціальних дрезин служби електропостачання. Зокрема, на дільницях обледеніння застосовували спеціальні методи обігріву контактної мережі.
Про це «Україні Комунальній» повідомили в прес-службі Укрзалізниці.
Оперативні бригади по боротьбі з обледенінням контактного дроту працювали цілодобово.
Внаслідок ситуації, що склалася, на Донецькому вузлі та на ділянках Південної залізниці 6-7 грудня виникла низка збоїв у графіку руху 8 поїздів, які очікували своєї черги на проходження дільницями, де сталося обледеніння та відповідно затримка руху поїздів.
Зокрема, пасажирських поїздів по Донецькому вузлу: №158 Донецьк – Харків (Skoda) – понад 5 годин (затримка на відправлення), №173 Донецьк – Дніпропетровськ (Skoda) - понад 5 годин (затримка на відправлення), №151 Київ – Донецьк – 11 хв, №150 Донецьк – Київ – 58 хв, №47 Донецьк – Севастополь – затримка по відправленню – 2 год. 32 хв, №322 Маріуполь – Харків – затримка по відправленню – 2 год. 29 хв, №341 Луганськ – Сімферополь – затримка більше години, №143 С.Петербург – Донецьк – затримка більше години.
Час затримки поїздів тривав від 5 хв до 5 з половиною годин.