Події минулого тижня можуть стати приводом для цікавого порівняння: що спільного між славнозвісними блакитним паливом та блакитним вагоном? Адже у цей період українські владні мужі старанно шукали альтернативу дорогому російському енергоносію, а залізничне відомство з такою ж наполегливістю намагалося оновити систему пасажирських перевезень.
Зокрема, громадськість дізналася, що 6 травня завершені ходові, динамічні випробування, а також випробування по впливу на колію електропоїздів Hyundai Rotem, які проводилися фахівцями Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту, Південної залізниці та заводу-виробника.
Одночасно надійшла інформація, що в Україні вступив в силу закон №4648-VI про внесення зміни до статті 2 закону України «Про здійснення державних закупівель» (щодо закупівлі природного газу), який дозволяє «Нафтогазу» закуповувати газ без тендерів.
А Прем'єр-міністр України Микола Азаров під час відвідання катарської компанії Ras Gas у рамках офіційного візиту до Держави Катар підтвердив, що Україна вивчає можливість закупівлі скрапленого газу у Катару.
День перемоги відзначився у транспортній площині новиною про те, що «Укрзалізниця» скоротить число прямих нічних поїздів з Києва до Харкова і Львова на користь денних швидкісних поїздів Hyundai, що згодом примусило українського прем’єра заявити: недоцільно скасовувати те, що добре працює...
Більш докладно з подіями тижня, що минув, пропонуємо ознайомитися у розгорнутому матеріалі.
Ольга Гальчинська