ГоловнаНовини ЖКГВодопостачанняПогану якість води «Киівводоканал» списує на внутрішньобудинкові мережі

Погану якість води «Киівводоканал» списує на внутрішньобудинкові мережі

У «Київводоканалі» запевняють, що вода, яку компанія подає споживачам, проходить усі необхідні етапи очистки та знезараження

Якість води може погіршуватися безпосередньо у внутрішньобудинковій мережі

У «Київводоканалі» запевняють, що вода, яку компанія подає споживачам, проходить усі необхідні етапи очистки та знезараження, її якість суворо контролюється та відповідає чинним Державним санітарним правилам і нормам.

Однак, якість води може погіршуватися вже безпосередньо у внутрішньобудинковій мережі перед тим, як потрапить у кран споживача. 

У компанії назвали причини погіршення якості води: 

1. Незадовільний стан внутрішньобудинкової мережі.

Київводоканал регулярно виконує промивку зовнішніх мереж, що підходять до будинку. Але, на жаль, внутрішньбудинкові мережі в більшості випадків не обслуговуються належним станом. Через незадовільну якість мереж вода може набувати нестандартного кольору або запаху. Тож якщо якість води погіршилася локально в межах одного будинку чи однієї квартири, то це не провина водоканалу і споживачам необхідно звертатися до керуючої компанії.

2. Ремонтні роботи на внутрішньобудинковій мережі.

Якість води може різко погіршитись після проведення ремонтних робіт на внутрішньобудинковій мережі, які найчастіше проводить або керуюча компанія, або самі споживачі. В такому випадку потрібно просто спустити воду протягом кількох хвилин. Під час спуску води протягом 5 хвилин витрачається приблизно 110 л води, що коштує лише 2 гривні 39 копійок.

3. Застій води у мережі.

Така проблема трапляється, коли розбір води у домі дуже низький, наприклад, під час сезону відпусток. Якщо водою довгий час ніхто не користується, вона застоюється у трубах, в ній можуть розвиватися шкідливі мікроорганізми, з`являється неприємний запах і колір. В такому випадку також варто спустити воду перед тим, як нею користуватися. 

 
Коментарі (1)
Коля Пухов
28 Червня 2019 p. 20:17
Від кожного багатоквартирного будинку виходять на вулицю 2-3 загальнодоступні точки розбору холодної води. Влітку вода з них ллється майже безперервно: кожен бажаючий може відкрити кран, під"єднати шланг і полити тротуари та газони. У спекотні дні поливають переважно ввечері.----------------------------------------- Але за цю вилиту на вулицю воду платять не усі мешканці будинку, а лише ті споживачі, які у своїх квартирах не мають індивідуальних лічильників води. Це очевидна несправедливість. Чому усІ цІ поливання - виливання води на вулицю не за рахунок УСІХ мешканців будинку?