ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГРекламу в центрі Києва хочуть заборонити

Рекламу в центрі Києва хочуть заборонити

Проект Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві розміщено на сайті kmv.gov.ua для обговорення громадськістю. 26 січня документ буде винесено на розгляд депутатів Київської міської ради

Правила розташування рекламних конструкцій у Києві будуть змінені.

Про це сьогодні, 12 січня, повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олександр Пузанов під час робочої зустрічі із представниками компаній-операторів зовнішньої реклами, інформує прес-служба КМДА.

У ході зустрічі було обговорено проект Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві та нові тарифи на розміщення конструкцій.

«Нашою метою є створення у столиці неагресивного, комфортного для киян середовища, у якому реклама не заважає мешканцям, а прикрашає місто», – сказав О.Пузанов.

За його словами, згідно із проектом Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві планується ввести чотири зони розміщення рекламних об’єктів. Зокрема, у нульовій зоні (до якої увійдуть буферні території архітектурно-історичних заповідників, об’єктів Всесвітньої культурної спадщини ЮНЕСКО, пам’ятки історії та архітектури, а також прилегла до них забудова, ландшафтні парки та адміністративний центр міста) буде заборонено розміщення будь-яких рекламних засобів.

Проект Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві розміщено на сайті kmv.gov.ua для обговорення громадськістю. 26 січня документ буде винесено на розгляд депутатів Київської міської ради.

При обговоренні документу міська влада також прислухалася до пропозицій підприємців стосовно зонування територій розміщення носіїв.

«Такий тип відносин бізнесу та влади є близьким до оптимального, – зауважив О.Пузанов. – Оператори ринку знають, що їх чекає у майбутньому, а міська адміністрація готова йти назустріч їхнім обґрунтованим побажанням».

Так, прислухавшись до зауважень підприємців стосовно суттєвого зменшення їхніх доходів у січні та лютому, міська влада погодилася на введення нових тарифів на розміщення зовнішньої реклами з 1 березня 2012 року, а не з 1 січня, як планувалося.

Тарифи на розміщення зовнішньої реклами для операторів зростуть у середньому на 20%. Винятком стане плата за розміщення лайтпостерів – вона збільшиться на 25%. З 1 вересня, після обговорення із представниками ринку, тарифи можливо будуть ще раз переглянуті.

«Рекламні компанії кожен рік збільшують плату для своїх клієнтів на величину медіаінфляції. Натомість київська влада у 2009 році суттєво зменшила тарифи для операторів і три роки не корегувала їх. Плату за місця необхідно привести до ринкових реалій», – підкреслив О.Пузанов.

 

Ольга Гальчинська

 
Коментарі (0)