ГоловнаНовини ЖКГБлагоустрійЩо «вилікує» українські дороги?

Що «вилікує» українські дороги?

В Україні має належно працювати державна система контролю якості виконаних ремонтних робіт на дорогах. Лише у цьому випадку, на думку експертів, автошляхи стануть кращими.

Дороги в Україні і в Києві будуть поганими, доки не запрацює державна система контролю якості виконаних ремонтних робіт. Про це заявив директор аналітико-дослідницького Центру «Інститут міста» Олександр Сергієнко, - повідомляє «ГолосUA».

«Київавтодор» і «Укравтодор» люблять «їсти» гроші, використовувати їх і освоювати, а що стосується якості виконуваних робіт, то воно, м'яко кажучи, залишає бажати кращого. Це проблема фундаментальна. В Україні та столиці складний рельєф, складні погодні умови, і необхідно забезпечити рівне покриття, всю технологію, яка досить непроста. Все потрібно зробити правильно: вирівняти поверхню, засипати «піщану подушку», щебеневу, укотити пісок, який за технологією потрібно намочити, щоб він «сів». Повинні бути дотримані всі ухили, прокладена зливова каналізація, щоб вода стікала, а взимку не утворювалися наледеніння, які рвуть асфальт. А у нас все це робиться «тяп-ляп», ремонтні роботи короткострокові - з осені до літа, довше не тримається», - обурився пан Сергієнко.

При цьому він підкреслив, що головною проблемою залишається якість виконуваних робіт та дотримання технології, адже в Україні немає системи контролю.

«Київавтодору» та «Укравтодору» вигідніше робити погано, ніж добре. Тоді вони і далі можуть вимагати гроші на ремонт з бюджету. Необхідно використовувати західні прийоми - механізми страховок, майнових зобов'язань гарантії якості робіт. Виконавець повинен зобов'язатися за якість робіт, розуміти, що існують штрафні санкції і він несе і майнову відповідальність, відповідає «рублем» протягом 5 років гарантійного ремонту. У нас немає західної системи контролю якості, тому виникає недосконалість доріг», - сказав експерт.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, у Мінрегіоні порахували пошкодження на дорогах, які необхідно ліквідувати. Наразі у трьох областях України загальний рівень виконання робіт з ремонту недоліків складає лише 1%.

 
Коментарі (0)