ГоловнаНовини ЖКГТранспортСкладнощі будівництва метро на Троєщину

Складнощі будівництва метро на Троєщину

Окрім фінансових факторів , ще однією проблемою запуску метро на Троєщину є складність з'єднання його з уже розвиненою інфраструктурою столиці.

 

Нову гілку київського метро на Троєщину вкрай складно побудувати. Адже якщо б мова про такий перехід йшла 35 або 40 років тому, проблем би не виникло, а зараз це місце – складна  транспортна структура, врізатися в яку буде важко. Про це пише журнал «Вести. Репортер».

За словами київського архітектора Георгія Духовичного, головною проблемою запуску метро на Троєщину є з'єднання його з існуючою системою метрополітену

«Побудувати локальне метро на Троєщині - не проблема. А от з'єднати його з існуючою системою зовсім непросто. Питання, де саме на Подолі це метро буде входити під землю, обговорюється останні десять років», - сказав пан Духовичний.

Крім того, за його словами, мостовий перехід на Лівому березі впирається у вулицю Сулеймана Стальського. Він зазначив, що таке рішення вимагає колосальних коштів, які столиця не має в своєму розпорядженні.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, цього року якихось серйозних зрушень у питанні будівництва метро на Троєщину не очікується , хоча ще нещодавно голова КМДА запевняв, що не відмовляється від планів будівництва цієї гілки метро в поточному році.

 
 
Коментарі (0)