ГоловнаНовини ЖКГТранспортСтолицею курсуватимуть нові трамваї

Столицею курсуватимуть нові трамваї

Незабаром на маршрут №3 на Борщагівці вийде сучасний трамвай «Каштан» виробництва КП «Київпастранс». Трамвай із низькою підлогою, обладнаний кондиціонером, та економить на 40% більше електроенергії.

Новий київський трамвай «Каштан» зеленого кольору вже готовий. Це не просто вагон, а цілий потяг – із низькою підлогою та сучасним обладнанням.  Протягом місяця його ще будуть випробовувати, а потім пустять за маршрутом № 3 на Борщагівці, повідомили ТРК «Київ» у КП «Київпастранс».

Трамвай нещодавно привезли з експериментального цеху в депо імені Шевченка, звідки він здійснить свою першу поїздку. Під час тестових заїздів він проїздитиме повз станції Борщагівської швидкісної лінії. Зручність трамваю пасажири зможуть оцінити вже за місяць: коли пройдуть роботи з налаштування – трамвай почнуть випробовувати.

«На цьому вагоні застосована система кондиціонування. Окремо для водія, незалежно від того, які умови у салоні. Для салону також є кондиціонування, але для водія тут застосовується індивідуальний кондиціонер для покращення умов роботи», - розповів головний інженер КП «Київпастранс» Юрій Бомбандьоров.

Для водія розробили й спеціальну панель керування трамваєм, яка була спроектована у цехах «Київпастрансу». На підприємстві  зазначають, що враховували всі зауваження, що були до перших трамваїв «Каштан» та готові й надалі удосконалюватися вже в серійному виробництві.

«Це повністю використаний інженерно-технічний потенціал технічної служби «Київпастрансу», наші робітники наші виробничі площі, наше обладнання. Ми готові, за наявності замовлення, пустити їх на тиражування у серію і забезпечити не тільки місто Київ, але й інші міста України», - зазначив начальник служби утримання рухомого складу «Київпастрансу» Григорій Богуславець.

У кожній секції трамваю є частина низької підлоги, для візків передбачили висувний пандус та спеціальне місце, куди можна пристібати інвалідне крісло. Окрім того, в «Каштані» є система відеоспостереження та інформаційне обладнання – монітори та звукове оповіщення про зупинки.

«Трамвай дозволяє економити електроенергії на 40 % від звичайного трамвайного вагона Т3. Ця система забезпечує плавний рух і плавну зупинку без застосування механічних гальм. А це подовжує термін експлуатації вагона, і робить зручною поїздку для пассажира», - пояснив Юрій Бомбандьоров.

 
Коментарі (0)