ГоловнаНовини ЖКГТранспортСтоличних депутатів цікавить стан підземки

Столичних депутатів цікавить стан підземки

Буквально за тиждень рух метрополітену зупинявся тричі. Це вже набуває рис систематичності. Влада ж робить вигляд, ніби нічого серйозного не трапилось.

Фракція «УДАР Віталія Кличка» у Київраді вимагає провести комплексну перевірку нинішнього стану столичного метрополітену у зв’язку з постійними аваріями, які виникають там останнім часом, інформує прес-служба.
 
Як заявила заступник голови фракції Наталія Новак, депутати «УДАРу» вимагають, аби керівництво КП «Київський метрополітен» та чиновники КМДА надали необхідну інформацію про це на наступній сесії Київради 15 березня.
 
«Буквально за тиждень рух метрополітену зупинявся тричі. Це вже набуває рис систематичності. Влада ж робить вигляд, ніби нічого серйозного не трапилось. Однак, чиновники не мають права заплющувати очі на такі надзвичайні ситуації, оскільки це ставить під загрозу безпеку та життя сотень тисяч киян», - вважає Наталія Новак.
 
Вона додає, що обґрунтовуючи останнє підняття тарифів у метро, влада говорила саме про нестачу коштів для підтримки належного технічного стану та рівня безпеки пасажирів. Утім, попри підняття ціни на проїзд, змін на краще так і не відбулося.
 
«Київрада ухвалює рішення про купівлю нових поїздів, проте вони чомусь простоюють у ДЕПО. Тож, виникає питання – а чи не спеціально столичний метрополітен доводять до критичного стану, аби вкотре знайти бодай якусь аргументацію для нового підвищення тарифів, а згодом – і для його подальшої приватизації? Чи вся справа у невдалому менеджменті?!», - запитує депутат Київради.
 
До того ж, Наталія Новак називає абсолютно необґрунтованою риторику чиновників про катастрофічну збитковість столичного метрополітену. «Наша фракція вже не один рік вимагає здійснення системного аудиту роботи київського метро. Однак влада досі не зробила ані серйозного вивчення пасажиропотоків, ані оптимізації фінансових надходжень від розміщення реклами. Очевидно, що багатьом чиновникам вигідно, аби реальний прибуток метро й надалі залишався в тіні», - вважають у «УДАРі».

 

Анна Недогибченко

 
Коментарі (0)