ГоловнаКоментаріТарифи ЖКГТарифи на проїзд у регіонах встановлюватимуть по-новому

Тарифи на проїзд у регіонах встановлюватимуть по-новому

Облдержадміністрації та міськради можуть позбавити права встановлювати тарифи на внутрішньообласні перевезення. Міністерство інфраструктури просить ввести відповідний мораторій.

Міністерство інфраструктури просить ввести мораторій на регулювання тарифів на внутрішньообласні перевезення облдержадміністраціями і міськими радами. Про це заявив очільник відомства Андрій Пивоварський, передає прес-служба уряду.

«Я вже підписав лист до Мінекономрозвитку з проханням до кінця 2015 року впровадити мораторій на регулювання тарифів на внутрішньообласні перевезення облдержадміністраціями і міськими радами. Це спростить життя підприємців і дозволить оперативно коригувати тарифи на проїзд у разі коливання цін на паливо та інших затрат».
 
Проте, наголосив Міністр, відомство навіть не розглядає можливості повного скасування контролю за ціноутворенням у сфері пасажирських перевезень. 
 
«Це соціальне питання, і ми в першу чергу повинні враховувати потреби і можливості споживачів, які не можуть ані відмовитися від цієї послуги, ані витрачати на неї надмірні кошти», - додав Андрій Пивоварський.
 
Він також зазначив, що Міністерство вивчатиме передовий досвід європейських країн з питання тарифоутворення і шукатиме комплексне рішення в діалозі з ринком. 
 
«Наше відомство плідно та конструктивно співпрацює з Комітетом Верховної Ради з питань транспорту. Ми також відкриті до дискусії з перевізниками, аби створити їм кращі умови для розвитку. Запрошуємо усі сторони долучитися до всебічного аналізу кращих світових практик, які можна застосувати в Україні і які сприятимуть покращенню умов для пасажирів і розвитку транспортних компаній», - закликав Міністр.
 
 
У Мінінфраструктури пояснили, що представники перевізників попросили Міністерство звернутися до облдержадміністрацій та міських рад щодо термінового перегляду діючих тарифів на міських, приміських та міжміських внутрішньообласних автобусних маршрутах з метою приведення їх до економічно обґрунтованого рівня. Через раптові стрибки вартості палива і подорожчання запчастин для автотранспорту, підприємці опинилися у ситуації, коли існуючі тарифи не покривають затрати на ведення бізнесу. Це може призвести до масових банкрутств, а отже і до значних соціальних наслідків. Адже співробітники транспортних підприємств залишаться без роботи, держава – без податків, а громадяни – без транспортного сполучення на певних маршрутах.
 
Нагадаємо, «Україна Комунальна» вирішила запитати своїх читачів, як вони ставляться до підвищення вартості проїзду у маршрутках. Відповідне опитування проходило з 9 по 16 березня на електронних сторінках ІА «України Комунальної». Виявилося, що українці не надто задоволені підвищенням тарифів на проїзд у маршрутних таксі. Проте, населення розуміє, що це обумовлено подорожчанням паливо-мастильних матеріалів, та готове платити більше за умови підняття зарплат та пенсій.
 
Коментарі (0)