ГоловнаНовини ЖКГВодопостачанняТернополяни скаржаться на якість водопостачання

Тернополяни скаржаться на якість водопостачання

Близько тисячі тернополян поскаржились на якість централізованого водопостачання та водовідведення

Упродовж минулого місяця на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 997 звернень мешканців щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення. Про це «У.К.» повідомили у прес-службі Тернопілької міської ради.

Близько 10 звернень стосувалися якості питної води, 11 звернень щодо низького тиску подачі води. Як повідомляє «Тернопільводоканал» за вказаними адресами виїжджала аварійна служба і вчасно ліквідовувала причини подачі води з низьким тиском.

Також диспетчерська служба зафіксувала 2 звернення пов’язаних із незручностями, що спричинили пошкодження на каналізаційних мережах.

Близько 50 звернень тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Наразі за словами працівників підприємства усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано.

Слід також зазначити, що більше половини, а це 503 звернення пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.

 
Коментарі (0)