ГоловнаНовини ЖКГТранспортТранспортна проблема сполучення столичних берегів досі актуальна

Транспортна проблема сполучення столичних берегів досі актуальна

Сьогодні на круглому столі у Київській міській державній адміністрації за участю голови КМДА Олександра Попова обговорили вирішення транспортних проблем столиці.

Найактуальнішими з них залишаються: будівництво четвертої гілки метрополітену, яка має з’єднати житловий масив Троєщина з правобережною частиною міста, швидкісний трамвай як альтернатива метро на Троєщину та, власне, розвиток автодорожньої мережі.

Про це «У.К.» повідомили в прес-службі КМДА.

Основною причиною виникнення транспортних проблем сполучення лівого і правого берегів Дніпра є той факт, що згідно з останнім переписом, у Києві проживає 3 млн населення, з яких 1,2 млн мешкають на лівому березі столиці, 60% з яких працює на правому березі. Таким чином, щодня понад 330 тис. киян прямують на роботу з лівого на правий берег. Крім того, ще 20-30 тисяч щоденно їдуть з найближчих міст, містечок та сіл на роботу до Києва.

«На жаль, треба констатувати, що транспортні артерії, які сполучають два береги Києва, сьогодні не забезпечують нормального і комфортного пересування пасажирів. Тому питання сполучення лівого і правого берегів для нас є пріоритетним», – наголосив голова КМДА Олександр Попов.

Ситуація, що склалася, призводить до регулярного утворення заторів у години пік вранці та ввечері на «переправних шляхах» з лівого на правий береги та навпаки. Відповідно виникає низка незручностей для мешканців одного з найбільших житлових масивів Києва – Вигурівщини-Троєщини. За оцінками експертів, остаточно вирішити проблему транспортного забезпечення масиву зможе лише будівництво метрополітену.

Також експерти зазначають, що трамвай, який курсував раніше на Вигурівщині-Троєщині, мав частково вирішити транспортну проблему мешканців, але цей проект був недопрацьований. Відтак найближчим часом, поряд з будівництвом метро на Троєщину, буде доводитися до завершення і вдосконалення відповідно до потреб мешканців масиву і питання зі швидкісним трамваєм «Вигурівщина-Троєщина».

 
Коментарі (0)