ГоловнаКиївські будніТарифи ЖКГТретині киян «приписали» боргів за опалення та гарячу воду

Третині киян «приписали» боргів за опалення та гарячу воду

3 10 тисяч столичних домогосподарств, тобто 31 відсоток киян, мають заборгованість за опалення і гарячу воду перед колишнім постачальником теплових послуг ПАТ «Київенерго».
3 10 тисяч столичних домогосподарств, тобто 31 відсоток киян, мають заборгованість за опалення і гарячу воду перед колишнім постачальником теплових послуг ПАТ «Київенерго», повідомляє Вечірній Київ.
 
Про це стало відомо після підписання мирової угоди між «Нафтогазом», КП «Київтеплоенерго» і ПАТ «Київенерго» та передачі від останнього до комунального підприємства електронної бази розрахунків киян, зокрема дебіторської заборгованості споживачів. Чи всі борги там реальні? Якщо є сумнів, де шукати правди? 
 
Департамент житлово-комунальної інфраструктури КМДА на вимогу депутатів Київради має підготувати інструкцію-роз’яснення для киян щодо того, де, як і коли можна зробити звірку показників лічильників із нарахуваннями у платіжках та підписати відповідні акти. 
 
- Сьогодні весь Київ переймається звірками. Про неправильні нарахування говорять у кожній маршрутці і в кожному ліфті. Навіть у ліфті мерії зустрів громадянку, яка прийшла скаржитися: твердить, що ніколи не мала заборгованості, справно платила, а отримала платіжку з 8 тисячами боргу. Люди не довіряють нарахуванням, а тому припинили платити, бо вважають, що якщо хоч одну платіжку заплатив за новим рахунком – значить, визнав борг. Треба максимально кинути всі сили на звірку. І «Київтеплоенерго» має бути в цьому зацікавлене, бо гроші підуть до нього тільки після якісної звірки і справедливих нарахувань, - вважає секретар Постійної комісії Київради з питань ЖКГ і ПЕК Олег Костюшко. 
 
Допоки інструкцію ще пишуть, фінансовий директор КП «Київтеплоенерго» Катерина Саркісова розповіла, що треба робити киянам, які сумніваються щодо нарахувань «Київенерго». 
 
- Як відбувається цей процес? Людина приходить в «Центр комунального сервісу» і робить заявку на звірку показників лічильників. Заявка передається на опрацювання в абонслужбу «Київтеплоенерго», зокрема в РТМ на місцях. Звідти приходить спеціаліст, проводить звірку, і заявник отримує документ-підтвердження про стан показників приладів обліку у його квартирі. Потім людина отримує фінальний документ, про перерахунок, тобто про те, вона винна чи їй винні (якщо є переплата). Під ним має підписатися співробітник «Центру комунального сервісу», у якого є офіційна довіреність від «Київтеплоенерго». 
 

За словами пані Саркісової, абонслужби «Київтеплоенерго» в районах, тобто при РТМах, загалом налічують сімсот працівників, які мають право на зняття показників лічильників, прийом заявок на їх повірку тощо, і несуть відповідальність за це.  

 
Коментарі (0)