ГоловнаНовини ЖКГГазопостачанняТретина вітчизняних споживачів залишаються без газових лічильників

Третина вітчизняних споживачів залишаються без газових лічильників

«Нафтогаз» звітує про оснащення газовими лічильниками майже 9,5 млн домогосподарств, що приблизно 72% від загальної кількості споживачів. Поміж тим, у Компанії наголошують, що у листопаді приладами обліку обладнали на 18% більше домогосподарств, ніж у жов

НАК «Нафтогаз України» повідомляє, що лічильниками газу в Україні оснащено 72,2% (9,4 млн домогосподарств) побутових споживачів (на початку поточного року – 70,6% споживачів). Про це свідчать дані «Нафтогазу» оприлюднені на сайті Компанії.

Загалом, станом на 1 грудня в Україні природним газом газифіковано понад 13 млн квартир та приватних будинків (тут і далі — без врахування даних по АР Крим та м. Севастополь).

«За листопад 2015 року у житловому фонді України встановлено 26,3 тис. лічильників газу, що на 18% більше, ніж у жовтні цього року (22,2 тис. одиниць). Загалом з початку 2015 року станом на 1 грудня було встановлено 261,9 тис. лічильників», - зазначили в «Нафтогазі».

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, жителів Дніпропетровської області переведуть на газові лічильники. Втім, зазначається, що приладами обліку, в основному, будуть об лаштовані ті багатоповерхівки, де у споживачів основними газовими приладами є плити.

 
Коментарі (2)
Коля Пухов
29 Грудня 2015 p. 21:12
ТОВ "Київгаз" ДП "Київгазенерджи" тепер не зазначає у правій частині рахунку нараховану суму. Ця сума зазначається лише у лівій частині рахунку, тобто у тій частині, яка після оплати залишається у споживача. Сума "до сплати" взагалі не зазначається ні у лівій, ні у правій частинах. Вважаю, що це робиться навмисно з метою подальших шахраювань та зловживань, оскільки дивлячись на праву частину рахунку не зрозуміло, на якій підставі споживач заплатив ту чи іншу суму. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ У попередньому місяці споживачі отримали квитанції із штучно приписаним боргом. Тепер вони повинні їхати за свій рахунок у відділення "Київгазу" і доводити, що борг їм приписаний помилково.
Коля Пухов
29 Грудня 2015 p. 21:17
Я вообще думаю, что если поставщик комунальной услуги, в частности компания "Киевгаз " , приписывает потребителю долг, а потребитель докажет, что долга нет, то компания должна возместить потребителю моральный вред, а также оплатить время и другие расходы, потраченные потребителем для доказательства отсутствия долга.