Благоустрій Львова страждає від зовнішньої реклами. Оголошення та різноманітні плакати розміщуються не лише у спеціально відведених місцях, але й «окуповують» елементи туристичної інфраструктури. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі Львівської міської ради.
«Вказівники та інформаційні стенди з картою міста, які призначені для туристів і допомагають їм визначити своє місцеперебування та знайти шлях до тої чи іншої пам’ятки, не можуть повністю функціонувати через розміщені на них рекламні оголошення» - зазначається у повідомленні.
За словами заступник голови Галицької районної адміністрації Андрія Зозулі, до Великодня у районі були почищені і помиті усі туристичні пілони, однак наразі на них знову маячить реклама. Зокрема, мова про пілони на проспекті Свободи, на перехресті проспекту Свободи з вулицею Городоцькою.
Нагадаємо, загалом на території Галицького району розташовано приблизно 20 туристичних пілонів.