У столиці мають намір обмежити зони встановлення рекламних носіїв, зокрема це стосується розміщення зовнішньої реклами в зонах охорони пам'яток культурної спадщини, парках та скверах, у безпосередній близькості до адміністративних та культових будівель і споруд, на мостах, шляхопроводах тощо. Таку концепцію пропонує Стратегії реформування зовнішньої реклами в Києві, яка було розглянута депутатами Київської міської ради, передає прес-служба відомства.
«Відповідно до напрацьованої Стратегії, територію міста планується поділити на 5 форматних зон з окремим режимом розміщення об'єктів зовнішньої реклами у кожній. У нульовій форматній зоні пропонується заборонити розміщення будь-яких об'єктів зовнішньої реклами, максимальний розмір рекламного поля наземного окремо розміщеного рекламного засобу у четвертій форматній зоні пропонується визначити у 36 кв.м. (Форматні зони базуються на історико-архітектурному опорному плані Києва)», - йдеться в повідомленні.
У Департаменті містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (КМДА) наразі розробляють змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами в м.Києві, затвердженої рішенням Київради від 26.01.2012 №20/7357.
Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, народним депутатам пропонують позбутися монополії у сфері зовнішньої реклами та зменшити рівень корупції. Відповідний законопроект зареєстрували у будівлі Верховної Ради.