ГоловнаНовини ЖКГБлагоустрійУ Києві сіль не розкидатимуть, а розпилюватимуть під тиском

У Києві сіль не розкидатимуть, а розпилюватимуть під тиском

Впровдож останніх двох діб у столиці дощило і сніжило.Значних підтоплень на балансовій вуличній мережі не було

Впровдож останніх двох діб у столиці дощило і сніжило.Значних підтоплень на балансовій вуличній мережі не було.Однак, було підтоплено тунель під залізничними коліями біля автостанції «Видубичі». Ця територія знаходиться на балансі «Укрзалізниці».  Проте, ліквідовувала ситуацію Київська служба порятунку - КАРС.

У зв’язку зі зниженням температури і невеликим снігом, для того щоб недопустити утворення ожеледиці служби «Київавтодору» почали з 28 грудня  інтенсивно посипати дороги, мости, шляхопроводи і тротуари антиожеледними засобами. Впродовж доби на дорогах столиці працює 174 одиниці снігоприбиральної техніки.

Як розповів «Вечірньому Києву» генеральний директор КК «Київавтодор» Олександ Густєлєв, в зимовий період, аби забезпечити цілодобовий графік роботи на кожній машині, що працює на вулицях міста, працює троє механізаторів. Влітку – по одному. Також цілодобово чергують диспетчери у ситуативному центрі, заступники керівників всіх підрозділів. Тобто, дороги столиці під повним контролем.

-Нині ми активно використовуємо такий протиожеледний засіб, як соляний розчин. За його допомогою борються з ожеледдю в провідних країнах світу, - пояснив Олександр Густєлєв. - Машини обробляють дороги розчином, який розпилюється під тиском – розпилюють його, а не поливають, чим економлять й сіль й зменшують засоленість доріг. Особливо ефективний цей спосіб на дорогах, де є бруківка. Тоді розсіл потрапляє на поверхню каменів, а не в проміжки між ними. Доречі, влітку ця ж техніка миє дороги, в тому числі й з мильним розчином. Тепер при закупівлі машин для «Київавтодору» використовується принцип універсальності,  або все сезонності. За пів години ми на такій техніці змінюємо обладнання  - в залежності від потреб.У столиці ще навесні створені великі запаси зимових посипальних матеріалів: солі, піску, пісково-соляної суміші.  -Вулично-дорожня мережа також заздалегідь підготовлена до функціонування взимку, - пояснив Олександр Густєлєв. - Йдеться про превентивну роботу проти утворення ям – заливку тріщин в асфальті. Цей спосіб дає можливість зберегти дороги до моменту капітального ремонту. З 2015 року дорожні служби столиці регулярно заливають тріщини. Тому кількість ямкового ремонту з року врік зменшується. Наприклад, у 2017 році ямковий ремонт здійснили на 285 тисячах квадратних метрах київських доріг, а в 2019 році – на 185 тисячах, і це завдяки завчасній боротьбі з тріщинами. В столиці ліквідовуємо тільки аварійну ямковість.

 

 
Коментарі (0)