ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГУ КМДА планують «переформатувати» роботу ЖЕКів

У КМДА планують «переформатувати» роботу ЖЕКів

У КМДА заявляють, що обслуговування в ЖЕКу для киян має перетворитися на якісний сервіс. Кияни повинні мати можливість звернутися в ЖЕК у зручний для них спосіб.

Надання житлово-комунальних послуг у Києві має стати повноцінним сервісом. Кияни повинні мати змогу звернутися до ЖЕКу, тепло- та водопостачальної організації у зручний для нього спосіб, з мінімальною втратою часу та зусиль. Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв під час виїзної наради щодо вивчення роботи сервісних центрів столиці у сфері ЖКГ, передає прес-служба КМДА.

Заступник голови КМДА спільно з депутатами Київської міської ради, профільними заступниками голів райдержадміністрацій м. Києва ознайомилися зі специфікою прийому споживачів в одному з сервісних центрів ПАТ «Київенерго» в Оболонському районі столиці, проінспектували як проходить робота з мешканцями в ЖЕКові Подільського району.
 
«Візит до ЖЕКу або до іншої обслуговуючої організації повинен проходити для мешканця оперативно й комфортно, без черг, паперової тяганини чи безвідповідального ставлення з боку працівників. Існує низка прикладів успішного клієнтоорієнтованого сервісу, який ми повинні брати за основу в роботі з людьми. І наші житлово-експлуатуючі організації ми прагнемо переформатувати на діяльність саме в такому форматі: високий рівень знань, доброзичливість, робота на результат», – підкреслив заступник голови КМДА.
 
Також, у ході огляду одного з сервісних центрів ПАТ «Київенерго» було акцентовано увагу на можливості електронної черги для клієнтів, варіантів попереднього запису.   
 
Як раніше повідомляла «Україна Комунальна», у мерії порахували, що на ремонт київських доріг потрібно майже півтора мільярда гривень. Однак, за словами Віталія Кличка, цих грошей у місцевої влади немає.
 
Коментарі (0)