ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГУ Львові змінили правила щодо соціальної реклами

У Львові змінили правила щодо соціальної реклами

Сьогодні рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради затверджено зміни до порядку підготовки і розміщення реклами соціальних програм

У Львові підвищують ефективність розміщення соціальної реклами. Сьогодні рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради затверджено зміни до порядку підготовки і розміщення реклами соціальних програм.

Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі міськради.

Сьогодні на засіданні виконавчого комітету ЛМР прийнято рішення «Про внесення змін до Положення про порядок підготовки та розміщення реклами соціальних програм у м. Львові, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 18.02.2008 № 72.

Відтепер для затвердження переліку соціальної реклами, що розміщуватиметься у наступному році, ініціатору необхідно подати опис програми до 18 жовтня поточного року. Для розміщення реклами у поточному періоді макет реклами та опис програми необхідно подати за 15 днів до початку експонування соціальної реклами або за 45 днів до проведення заходу, що анонсуватиметься рекламою. Крім того, у листі необхідно обґрунтувати корисність та доцільність здійснення реклами для міста.

Як повідомила завідувач сектору внутрішньої промоції відділу промоції міста управління інформаційної політики та зовнішніх відносин ЛМР Леся Гудима-Місеюк, метою прийняття рішення є вдосконалення порядку підготовки та розміщення реклами соціальних програм, оскільки за відсутності цих змін соціальна реклама часто подавалась із запізненням, що приводило до неефективного використання рекламних площин у місті.

Для погодження розміщення соціальної реклами лист з описом програми та макет соціальної реклами подається в управління інформаційної політики та зовнішніх відносин департаменту «Адміністрація міського голови». 

 
Коментарі (0)