ГоловнаНовини ЖКГБлагоустрійУ столиці розпочато тестове впорядкування соціальної реклами

У столиці розпочато тестове впорядкування соціальної реклами

Соціальна реклама не може мати політичної або комерційної мети, не повинна містити посилань на певні бренди та осіб, її мета – привернути увагу до соціальних проблем та загальнолюдських цінностей
У столиці розпочато тестове впорядкування соціальної реклами. Про це повідомила пресслужба КМДА.
 
«Соціальна реклама не може мати політичної або комерційної мети, не повинна містити посилань на певні бренди та осіб, її мета – привернути увагу до соціальних проблем та загальнолюдських цінностей. На жаль, більшість соціальних проектів сьогодні не досягають цієї мети. Аби підвищити якість інформаційних кампаній, ми змінили концепцію розміщення соціальної реклами в Києві. Нове впорядкування унеможливить використання соціальної реклами як безкоштовного піару і дасть змогу значущим проєктам стати більш помітними та ефективними», – говориться у повідомлені.
 

Наразі оброблені заявки на соціальну рекламу від різних громадських об’єднань, компаній, міністерств та відомств. Вже перші ж систематизовані данні показали, що навіть достатньо поважні та потужні організації не мають чіткого плану на рік, а це спричиняє хаос на рекламному ринку.  

 
Коментарі (0)