ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГУ запорізькій мерії слухали проект «Збирання ЖКГ»

У запорізькій мерії слухали проект «Збирання ЖКГ»

Презентація проекту реформування надання послуг ЖКГ в Запоріжжі пройшла сьогодні в малому залі муніципалітету при великому скупченні чиновників і журналістів: Запоріжжя вже давно чекає системного підходу до вирішення проблем житлово-комунального комплексу

Презентація проекту реформування надання послуг ЖКГ в Запоріжжі пройшла сьогодні в малому залі муніципалітету при великому скупченні чиновників і журналістів: Запоріжжя вже давно чекає системного підходу до вирішення проблем житлово-комунального комплексу. Депутат міськради Запоріжжя Олена Бондаренко озвучила для громадськості та ключових у сфері ЖКГ осіб, які були присутні на презентації, основні положення проекту, над яким її команда працює вже більше півроку.

Одне з положень проекту - організація єдиного цілодобового колл-центру, в який запорожці зможуть у разі чого дзвонити і скаржитися на всі комунальні служби. Цю пропозицію, нагадаємо, вже схвалив міський голова Олександр Сін. Втім, загалом в  проекті є ще багато пропозицій щодо централізації в ЖКГ: єдина служба забезпечення виробництва, єдина аварійна служба, єдиний центр контролю якості послуг (щоб недоліки ліквідовувалися ще до дзвінка споживачів до колл-центру).

Єдина абонентська служба веде єдину базу даних, формує рахунки, надає консультаційні послуги.

На даний момент кожен постачальник послуг володіє абонентською базою за своїм споживачам, зазначила депутат Олена Бондаренко. Ці списки практично повністю дублюють один одного. У абонентському центрі, який об'єднає всі ці бази даних, споживач зможе за принципом «єдиного вікна» дізнатися про будь-який свій борг або переплату.

В рамках цієї абсолютної централізації організовують і єдиний центр обслуговування. Необхідна і достатня кількість універсальних відділень єдиного центру обслуговування - 29, повідомила доповідачка.

Олена Бондаренко зробила особливий наголос на тому, що споживач буде оплачувати тільки фактично спожиті послуги (на противагу теперішній ситуації, коли багато комунальні служби явно або неявно вимагають від споживачів попередніх виплат за ще не надані блага).

У залі в основному цікавилися конкретними питаннями про те, куди і як підуть грошові розрахунки різним структурам ЖКГ; крім того, керівники комунальних підприємств скептично запитували, у чому їх вигода, і в чому економічне обґрунтування проекту. При цьому питання, які б стосувалися споживачів та їх зручності, практично не звучали: судячи з якості комунальних послуг в Запоріжжі, це мало кому цікаво. Можливо, саме тому керівники комунальних служб залишилися не дуже задоволені проектом. Після питань мера з'ясували, що єдина структура не зможе заощадити на етапі введення інформації для розрахунку платежів, зате чимало вигадати на процесі донесення інформації до споживача.

За підсумками слухань доповідачам було задано чимало запитань. Олександр Сін, резюмуючи, зазначив: у ЖКГ міста вже зараз існує тенденція самовільного розподілу повноважень між службами. Це, на його думку, один із симптомів того, що об'єднання багатьох функцій комунальних служб вже назріло - тим більше, що це буде зручно для звичайних городян-споживачів. А значить, є стимул далі думати над проектом і вважати, чи зможе він бути не тільки корисним, але і рентабельним.

Джерело - "Запорозький час"

 
Коментарі (0)