ГоловнаПублікаціїБлагоустрійУкраїнські вулиці небезпечні для пішоходів - опитування

Українські вулиці небезпечні для пішоходів - опитування

Українці незадоволені організацією безпеки пішоходів на вулицях своїх населених пунктів, втім, є надія, що наприкінці осені громадське невдоволення зійде на «ні».

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, Мінрегіон затвердив Зміну №3 ДБН В.2.3-4:2007 «Автомобільні дороги» на виконання п.186.1 Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки.

Ці зміни стосуються удосконалення вимог до проектування, будівництва нових і реконструкції існуючих автомобільних доріг загального користування та набудуть чиності з 1 листопада цього року.

Працюючи над документом, стверджують у відомстві, опиралися на досвід Європейського Союзу щодо організації дорожнього руху та підвищення безпеки руху. Зокрема, мова йде про європейські наукові дослідження щодо забезпечення безпеки руху на перехрестях, примиканнях та розділенні транспортних потоків на автомобільних дорогах загального користування, а також заходів з підвищення рівня безпеки руху пішоходів на пішохідних переходах.

Впровадження Зміни №3 спрямоване також на забезпечення зменшення кількості ДТП.  

Окрім того, включено доповнення до підрозділу 12.3 «Пішохідні переходи» щодо необхідності влаштування центральних острівців безпеки, облаштування пішохідних переходів на автомобільних дорогах загального користування, в тому числі і з урахуванням потреб людей з обмеженими фізичними можливостями, людей похилого віку та пішоходів з дитячими візками, тощо.

Та чи так необхідні відповідні зміни? - «Україна Комунальна» вирішила поцікавитися у своїх читачів.

Опитування з заголовним питаням: «Чи задоволені ви організацією безпеки пішоходів на вулицях вашого міста?» - проходило на шпальтах інформаційного агенства та у мережі Facebook у період з 29 липня по 5 серпня.

Як виявилося, більшість (84%) респондентів незадоволені організацією безпеки пішоходів, втім, з різних причин: 53% - пояснюють невдоволення низькою культурою водіння, адже пішохода можуть збити і на переході; 18% - запевняють, що переходити дорогу дуже небезпечно, оскільки переходи майже не передбачені; 13% - говорять, що справа у пішоходах, бо останні самі кидаються під колеса. Поряд з цим, 15% опитаних підтверджують якість організації безпеки пішоходів: 7% - стверджують, що безпека пішоходів на рівні, втім, збільшення кількості безпечних місць не завадить, 6% - усім задоволені, ще 2% - також задоволені, але гадають, що підземних переходів замало.

Таким чином, можемо зробити висновок, що наразі організація безпеки пішоходів на українських вулицях неналежна і затвердження змін може виявитися дієвим.

 
Коментарі (0)