Питання реформування залізничного транспорту залишається найактуальнішим та найважливішим для галузі, адже воно пов’язане з її майбутнім розвитком. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі «Укрзалізниці».
За словами генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України Сергія Болоболіна, наразі галузь потребує термінових і масштабних інвестицій у модернізацію і розвиток, адже зношеність основних фондів, зокрема, тягового рухомого складу вже досягає 90%.
«На сьогодні знос основних фондів, в першу чергу тягового рухомого складу наближається до 90%. У якості прикладу можу навести основні наші залізниці – це Донецька і Придніпровська, на які припадає приблизно 2/3 вантажообігу України. Так ось, електровози, які працюють на цих залізницях, мають практично дворазовий ресурсний знос», – зауважив генеральний директор.
За його словами структурні перетворення, які запланував уряд, дозволять встановити більш прозору структуру залізничного господарства, а кроки в бік прозорості в будь-якому випадку підвищують інвестиційну привабливість підприємства.
«Вважаю що успішне використання потенціалу залізниць України, прийняття ефективних рішень пов’язаних з реформуванням галузі дозволить нам у повній мірі задовольнити потреби української економіки у перевезеннях, переломити ситуацію з транзитом та залучити додаткові об’єми вантажів», - наголосив Сергій Болоболін.
Нагадаємо, Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1106 було затверджено нову редакцію Державної цільової програми реформування залізничного транспорту на 2010-2019 роки.