ГоловнаНовини ЖКГТранспортУкраїнську залізницю тестують новим «Експресом»

Українську залізницю тестують новим «Експресом»

Міжрегіональний електропоїзд подвійного струму серії HRCS2 здійснює тестові рейси на напрямку Київ-Дніпропетровськ. Стан готовності інфраструктури та поведінку електропоїзда на маршруті нещодавно перевіряли перші особи «Укрзалізниці»

У Дніпропетровську учасники інспекційної поїздки оглянули вагонне депо, де перевірили його потенціал та перспективи для сервісного та мінімального технічного обслуговування «Українського експреса» між рейсами. Основне техобслуговування електропоїзда здійснюватиметься у новому високотехнологічному центрі на ст. Дарниця.

«Якщо купити поїзд, це ще не означає, що він одразу зможе поїхати з великою швидкістю. Для цього потрібно підготувати інфраструктуру: колії, стрілочні переводи, переїзди, контактну мережу, пристрої сигналізації та зв’язку та інші, за допомогою яких здійснюється управління рухом поїздів. Тут потрібно підходити комплексно. Останні 2 місяці на напрямку Київ-Дніпропетровськ ведуться інтенсивні роботи, щоб «Український експрес» міг показати свою головну конкурентну перевагу – швидкість та плавність руху», – зазначив заступник генерального директора Укрзалізниці Ігор Гладкіх.

Наразі  залізничники модернізували 82,4 км колії, уклали 34 комплекти нових стрілочних переводів, здійснили комплексно оздоровчий ремонт 25,4 км колії та середній – 31 км колії, триває заміна рейок.

Розгорнута довжина напрямку Київ-Дніпропетровськ – 959,4 км (загальна довжина усіх парних та непарних колій на напрямку), експлуатаційна  –  531 км.  Для підвищення допустимих швидкостей бар’єром на цьому напрямку є велика кількість кривих ділянок – 39,7% розгорнутої довжини, коли колія нагадує серпантин.

«Тут складний напрямок, особливо від станції Миронівка до ст. Тараса Шевченка, через криві ділянки колії треба буде зменшувати швидкість. До того ж у кривих більші витрати електроенергії та навантаження на ходові частини поїзда. Але у новому поїзді пасажири не відчують поштовхів та дискомфорту, і машиністам набагато зручніше ним керувати, ніж звичайною технікою», – зазначив машиніст швидкісного поїзда Михайло Соколов.

Для покращення взаємодії струмоприймачів нових поїздів із контактною мережею фахівці  проводять регулювання та ревізію контактної підвіски, перевіряють ухили контактного проводу, перевлаштовують  контактну мережу в кривих ділянках колії.

 

 
Коментарі (0)