ГоловнаНовини ЖКГТранспортУкрзалізниця готується до запуску нових поїздів

Укрзалізниця готується до запуску нових поїздів

Укрзалізниця готує інфраструктуру до запуску міжрегіонального електропоїзда подвійного струму серії HRCS2 виробництва компанії «Hyundai Rotem» на напрямку Київ-Дніпропетровськ.

Порівняно із нинішнім «Столичним експресом»  перебувати у дорозі «Український експрес» буде на  годину менше. Протяжність колій від Києва до Дніпропетровська становить 532 км, з яких 224 км  електропоїзд долатиме зі швидкістю 140 км/год.

Про це «У.К.» повідомили в прес-службі Укрзалізниці.

На напрямку працюють працівники служб колії, сигналізації та зв’язку, електропостачання, будівельно-монтажних і цивільних споруд та інші фахівці трьох залізниць України: Південно-Західної, Одеської та Придніпровської, по території яких пролягає маршрут.

Для запуску «Українського експреса» на напрямку Київ-Дніпропетровськ вже модернізовано понад 75 км колій, укладено 27 стрілочних переводів, оздоровлено понад 24 км колії, на 38 км колії виконано середній ремонт. Значні обсяги робіт здійснюються із виправлення стрілочних переводів та колії спеціальною технікою: 195 та 220 км відповідно і ще майже стільки ж необхідно буде виконати.

Для покращення взаємодії струмоприймачів нових поїздів із контактною мережею фахівці господарства електропостачання проводять регулювання та ревізію контактної підвіски, вже здійснили  роботи на 185 км, перевіряють ухили контактного проводу. Також вже встановили 12 нових більш легких секційних ізоляторів та відрегулювали 41 існуючий.

Енергетики перевлаштували  контактну мережу в 378 кривих ділянках колії,  триває робота із заміни дефектних елементів контактної мережі. «Завдяки запуску електропоїзда подвійного живлення не потрібно буде на станції стикування двох видів струму у П’ятихатках міняти локомотив, на що втрачається до 20 хв. часу. Під час пробної поїздки на станції П’ятихатки-Стикова електропоїзд HRCS2 зробив технічну зупинку лише на 6 хв.», - зазначив начальник управління експлуатації головного управління електрифікації та електропостачання Укрзалізниці Григорій Малинка.

На маршруті Київ-Дніпропетровськ вже здійснюють обкатку поїзні бригади, щоб добре підготуватися до поїздок нового електропоїзда за графіком. Рух «Українських експресів» за маршрутом Київ-Дніпропетровськ і зворотно залізничники планують відкрити цієї осені.

 
Коментарі (1)
Михаил
18 Вересня 2012 p. 15:16
Зачем все это? В 90% электричек "повышенного комфорта" вообще невозможно ездить без отвращения. затасканные вонючие сиденья, двери в вагоне стоят шалашом, не закрываются. подлокотники отломаны, вместо телевизоров в стенах только дыры остались и провода торчат. Первый класс теперь от третьего отличается лишь количеством посадочных мест. В остальном - точно такой же хлев. Почините то, что есть, а не закупайте новое. Сколько можно воровать!