ГоловнаНовини ЖКГБлагоустрійВ Київраді схвалили нові правила розміщення зовнішньої реклами

В Київраді схвалили нові правила розміщення зовнішньої реклами

В Київраді очікують на значне підвищення ефективності зовнішньої реклами як медіа, а також підвищення вартості розміщення для рекламодавців.

Про це йдеться у повідомленні прес-служби КМДА.
20 квітня на пленарному засіданні Київради депутатами були схвалені рішення, які дозволять впорядкувати розміщення зовнішньої реклами та інформаційних вивісок у столиці.

Підготовка та розгляд цих документів тривали майже рік. За цей період були проведені чисельні робочі зустрічі між фахівцями міської адміністрації, гравцями ринку, депутатами Київради та експертами галузі. У результаті спільних зусиль місто отримало правила, які є компромісним рішенням усіх сторін.

Зокрема, на думку заступника  голови  КМДА Олексія Резнікова, нові правила розміщення зовнішньої реклами – результат спільної роботи громади, влади та бізнесу.

«За рік роботи над документом ми провели чисельну кількість зустрічей. Звісно, не обійшлося й без емоцій, проте в суперечці народжується істина, тож ми наразі маємо виважений еволюційний документ, який не тільки впорядкує ситуацію із хаотичним розміщенням рекламних засобів, а й дозволить зробити наше місто гарним і безпечним. Нові правила розміщення реклами – це результат спільної роботи громади, влади та бізнесу.

Вкотре ми довели, що якщо робити корисну справу разом, результат обов’язково увінчається успіхом для міста. Ми маємо дбати про наш із вами публічний простір і, я певен, успішна реформа ринку зовнішньої реклами стане добрим прикладом і в інших сферах життєдіяльності міста», –  Резніков.

Скорочення наземних рекламних конструкцій у місті в результаті провадження нових правил у середньому має скласти 50%. У центральній частині міста цей відсоток буде вищий, на вулицях, де немає такого перенасичення – нижче. Загальна ж кількість реклами у столиці за рахунок цих двох рішень має зменшитись орієнтовно на 75%, і це не лише щити, досить суттєвий відсоток тут займає реклама на фасадах, так звані «рекламні вивіски», банери і банерки, реклама на опорах ліній контактної мережі та зовнішнього освітлення.

Таке впорядкування наземної зовнішньої реклами буде відбуватись поетапно за рахунок розробки та впровадження «схем розміщення» – публічних карт міського простору з чітким визначенням на них місць розміщення та типів рекламних конструкцій.

Також муніципалітет спільно з операторами ринку в рамках робочої групи, яка буде створена до кінця травня, мають розробити схеми для кожної вулиці на всю територію міста. Нові Правила передбачають, що ця робота має бути завершена до кінця 2017 року. Зараз вже ведеться спільна робота над проектами таких вулиць, як: вул. Хрещатик, Європейська площа, пл. Л. Толстого, Володимирський узвіз, вул. Сагайдачного, Дніпровський узвіз, Героїв Крут, Паркова Алея, вул. Басейна, б-р Л. Українки. На черзі – Набережне шосе, просп. Бажана та просп. Перемоги.

 
Коментарі (0)