Про це йдеться у повідомленні “Інтерфакс-України”.
За законопроект “Про внесення змін до закону України “Про рекламу (щодо використання окремих елементів благоустрою та контактної мережі при здійсненні рекламної діяльності)” (№3454) у першому читанні у вівторок проголосували 233 народних депутати.
Даний законопроект пропонує внести зміни до статті 8 закону “Про рекламу”, згідно з яким заборонити розміщення реклами та/або рекламних засобів на підтримувальних, опорних та інших елементах контактної мережі, на предметах і обладнанні (зокрема опорах) зовнішнього освітлення.
У пояснювальній записці зазначається, що ухвалення закону обмежить тотальне панування в просторі населених пунктів реклами, “що призвело до візуального забруднення вулиць і площ”, поліпшить ситуацію у сфері безпеки дорожнього руху.
Як повідомлялося раніше, в квітні, Київрада затвердила нову концепцію розвитку зовнішньої реклами, яка суттєво обмежила розміщення зовнішньої реклами в столиці і заборонила рекламу в історичному центрі столиці.
Передбачається заборона на розміщення рекламних засобів на пішохідних і велосипедних доріжках, алеях, розподільних смугах шириною менше 2 м, ближче ніж 10 м до перехрещень вулиць, пішохідних переходів і зупинок; ближче ніж 20 м до транспортних розв’язок; ближче ніж 50 метрів від регульованих залізничних переїздів.