ГоловнаПублікаціїТарифи ЖКГВ Уряді програму субсидій тримають «на контролі»

В Уряді програму субсидій тримають «на контролі»

За останні сім днів, в Уряді часто піднімалося питання субсидій на ЖКП. Ряд впроваджень має вберегти населення від переплат за опалення та посилити контроль їх надання. Водночас, тиждень, що минає приніс і зміни в дорожню галузь.

Перший тиждень листопада, приніс українцям безліч новин. Проте, найважливішим все ж лишається питання тарифів на ЖКП.

Відтак, в Уряді пообіцяли звільнити громадян, котрі користуються централізованим опаленням від переплати за тепло в опалювальний сезон.Тепловиків зобов’язали встановлювати розрахунки за опалення відповідно до температурних режимів. Відповідне рішення про внесення змін до Постанови №630 було ухвалено Кабміном.

«Новий механізм нарахування тарифу дозволить уникнути переплат за спожите тепло наприкінці кожного місяця. Говорячи простіше, населення буде платити – за те, що вони реально спожили, а не за те, що їм нарахували тепловики»,  - наголосив очільник Мінрегіону Геннадій Зубко.

Водночас, Прем’єр-міністр зазначив, що теплокомуненерго зацікавлені в тому, аби спалити якомога більше газу і виставити якомога вищий рахунок.

«Зараз, яка б не була температура на вулиці - батареї червоні, відкриваємо вікна, і рахунки отримуємо за те, що опалюється атмосфера», - заявив Арсеній Яценюк.

Також, в Уряді повідомили, що нараховані в неопалювальний період субсидії будуть перераховуватися на опалювальний сезон автоматично, без подання додаткових заяв, декларацій та інших довідок.

Окрім того, Кабмін для контролю надання субсидій планує створити спеціальну урядову комісію, котра перевірятиме регіони з найгіршими показниками надання субсидій на ЖКП.

Наразі, критична ситуація з наданням житлових субсидій в Одеській та Закарпатській областях.

Примітно, Уряд зобов’язав постачальників газу, боржникам, окрім попереджень про відключення, надсилати і прохання про оформлення субсидій. Також, облгази не повинні відключати «блакитне» паливо абонентам, які подали документи для її оформлення.

В цей же час, у НКРЕКП затвердили постанову, згідно якої українцям дозволять самостійно обирати та купувати багатозонні лічильники електроенергії. Таким чином, громадяни зможуть заощадити на електроенергії, зменшити свій рахунок та знизити навантаження на енергосистему країни по годинах протягом доби та зменшити вартість електроенергії для країни.

Читайте також: «Тарифна» боротьба - рух по колу

Днями, в Уряді також вирішувалися питання щодо автомобільних доріг. Зокрема, введено вагові норми для руху транспорту при перевезенні подільних вантажів.

Зокрема, рішенням Кабміну заборонено перевезення автомобільними дорогами подільних вантажів вагою понад 40 тонн. А також введено обмеження на рух дорогами загального користування місцевого значення для вантажівок фактичною масою понад 24 тонни (або більше 7 тонн на вісь).

«Зараз почнуть діяти жорсткі правила, для ефективного контролю ми суттєво збільшуємо штрафні санкції за порушення, будуємо мережу з 200 пунктів автоматичного контролю ваги авто «на ходу», а також закуповуємо 100 мобільних вагових комплексів. З 2016 року на дорогах запрацює нова транспортна інспекція, яка буде використовувати сучасні засоби відеофіксації та контролю ваги «на ходу» і таким чином забезпечить чітке дотримання вагових норм, та збереже наші дороги від руйнування», - повідомив Директор департаменту стратегічного розвитку автодоріг та автотранспорту Роман Хміль.

При цьому, екс-заступник Міністра інфраструктури Олександр Кава висловив думку, що такий крок хоч і сприятиме більшому збереженню дорожнього покриття, але зруйнує частину економіки.

«Це трохи врятує наші дороги, але це вб'є частину нашої економіки. З боку Мінінфраструктури ми, як завжди, бачимо не до кінця продуманий крок. Адже водій не завжди може бачити, по дорозі якого значення їде. Наприклад, навіть не всі порти України мають виходи до доріг державного значення, деякі мають виходи тільки до доріг місцевого значення. Ця норма залишиться на папері. Якщо контроль буде налагоджений, то частину вантажу буде перекладено на залізничні перевезення», - сказав експерт.

Примітно, для водіїв великовагових транспортних засобів розробили спеціальну мапу автомобільних доріг. На ній зображено всі дороги, котрими можуть пересуватися вантажівки вагою до 40 тонн не порушуючи правила та не сплачуючи штрафи.

В свою чергу, Світовий банк на фінансування розвитку дорожньої галузі погодив надання Україні кредиту у розмірі 560 млн дол.

Відтак, ця позика забезпечить підтримку реалізації низки заходів, пов’язаних з покращенням управління мережею автомобільних шляхів, транспортного сполучення, та експлуатації доріг й дорожньої безпеки на ділянці автомагістралі Полтава-Харків.

 
Коментарі (0)