«Що стосується інвестиційної частини, то ми запрошуємо інвесторів. Ця частина, за нашою оцінкою, складає з урахуванням погрішностей 735 млн євро. І тут передбачається співфінансування з боку держави: загальний механізм - акціонери (а держава тут виступатиме як акціонер) зазвичай вкладають 30% власних коштів і ще звертаються до кредитних установ, банківщоб привернути ще 70%. Наше попереднє спілкування і консультації з провідними банками показали, що така схема фінансування можлива, вона буде реалізована. Тут вже немає ніяких держнтій. 70% банкикредитуватимуть без держгарантій. Для здійснення фінансування ми взяли держгарантію, щоб привернути кошти, і передбачається ці гроші вкласти як співфінансування в будівництво терміналу як власні кошти», - сказав пан Дем'янюк.
Він додав: «Таким чином, пропорція виходить наступна: оскільки акціонери дають своїх грошей тільки 30%, а 70% - привертають, то для того, щоб держава отримала частку в 25% в капіталі як акціонер, їй необхідно буде вкласти всього 7,5% від загальної суми. Дуже хороше плече».