ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГВінницькі ЖЕКи реінкарнуються у «Прозорі офіси»

Вінницькі ЖЕКи реінкарнуються у «Прозорі офіси»

Вінницькі ЖЕКи змінюють підходи до роботи із мешканцями міста.

Вінницькі ЖЕКи змінюють підходи до роботи із мешканцями міста. Для покращення умов організації прийому громадян у ЖЕКу №15 створено сучасний Центр обслуговування споживачів, який працюватиме на кшталт Центру «Прозорий офіс», що знаходиться у міській раді.

Про це «У.К.» повідомили в прес-службі Вінницької міськради.

Працівники ЖЕКу№15 першими відчують на власному досвіді, як працювати із мешканцями за новим підходом: зроблено ремонт, закуплено нові меблі та оргтехніку, і все для того, щоб разом із умовами праці працівників змінювались і підходи до роботи із мешканцями.

Вінницький міський голова Володимир Гройсман, зазначив, що такі центри мають бути при кожному ЖЕКу. «Коли ми відкривали Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» у Вінницькій міській раді, ми визначили для себе, що це буде стандарт нашої роботи, і відтоді ми почали впроваджувати його у різних сферах. Наступним стало впровадження такого ж стандарту прозорості, відкритості і системності адміністративних послуг в міському БТІ. В цьому році ми робимо три центри адміністративних послуг в приміщеннях районних адміністрацій, а також розпочали створювати центри обслуговування споживачів в житлово-експлуатаційних контрах, де середовище одразу налаштовує на позитив і відповідні стандарти спілкування», - говорить міський голова Володимир Гройсман.

Підготовка приміщення під Центр обслуговування споживачів тривала два місяці (квітень-травень). Сьогодні тут працівники різних служб вже приймають мешканців. Окрім працівників ЖЕКу, у цьому приміщенні будуть спілкуватись із громадянами працівники департаменту житлового господарства, ГО «Асоціація старших по будинку», КП «Вінницяміськтеплоенерго», вінницьких міських електромереж, КП «Вінницяоблводоканал» та дільничний інспектор.

Центр обслуговування споживачів працює щоденно. Як і в усіх закладах нового зразка, тут є адміністратор, який може спрямувати відвідувача до потрібного столика. Приміщення обладнано системою відеоспостереження, зображення з якої виведене на пульт диспетчера відділу оперативного реагування «Цілодобова варта».

 
Коментарі (0)