Найбільша кількість звернень громадян до Міністерства інфраструктури у 2011 році стосувалася пільгових перевезень. Здебільшого це були скарги на відмову водіями автотранспорту та касирами автостанцій у реалізації права на пільговий проїзд.
Про це «У.К.» повідомили у прес-службі Міністерства.
Як зазначено в повідомленні, на особистому прийомі в Мінінфраструктури протягом 2011 року побували 42 особи, які зверталися з питань незадовільного рівня сервісного обслуговування, санітарно-гігієнічного стану рухомого складу та споруд транспортно-дорожнього комплексу, праці та заробітної плати, пільгового проїзду у міських та міжміських маршрутних таксі, покращення житлових умов працівників та пенсіонерів залізниці, питання ліцензування діяльності на автомобільному транспорті та порушень при проведенні конкурсів на пасажирські перевезення тощо.
Всього за минулий рік до Міністерства інфраструктури України надійшло 1889 звернень громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. Найбільша кількість звернень надійшла від мешканців Києва – 733, Київщини – 193, Харківщини – 188, Одещини – 184 та Луганської області – 153. Із загальної кількості розглянутих звернень у 2011 році було надано 1368 роз’яснень, позитивно вирішено 42 звернення, по озвученим фактам порушень проведені перевірки.
Ольга Гальчинська