ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГЗакарпаття лідирує по сплаті за ЖКП, а столиця пасе задніх

Закарпаття лідирує по сплаті за ЖКП, а столиця пасе задніх

Ці відомості надані за підсумками повторного відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 03.09.2009 р. № 933 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. № 630»

Серед регіонів України упродовж січня-вересня 2011 року найвищий рівень оплати за житлово-комунальні послуги спостерігався у Закарпатській, Кіровоградській, Львівській, Сумській та Київській областях (114,4-110,3%), найнижчий – у  м. Севастополі,  Києві та АР Крим (98,6% - 99,7%).

Про це «У.К.» повідомили у прес-службі Мінрегіону.

Ці відомості надані за підсумками повторного відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 03.09.2009 р. № 933 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. № 630».

За інформацією Ради міністрів АР Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій в регіонах постійно здійснюються перерахунки розміру плати послуг у разі надання не в повному обсязі, відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів.

Як зазначено в повідомленні, на підприємствах галузі здійснюється облік скарг споживачів щодо кількості та якості надання послуг. До Міністерства найбільша кількість скарг населення надходить з Донецької, Луганської областей та м. Києва.

За даними Державного комітету статистики, у період січня-вересня 2011 року за послуги теплопостачання населення України розрахувалося на 108,8%, за послуги з водопостачання та водовідведення – на 96,5%, за утримання будинків і прибудинкових споруд – на 96,3%. Варто зазначити, що за аналогічний період 2010 року ці показники становили відповідно 105,7; 95,5 та 95,2 відсотки, а за січень-вересень 2009 року – 100,5; 90,3 та 90,3 відсотки. Відповідно до цього, можна зробити висновок про наявність позитивної динаміки за означеними показниками.

Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося  шляхом аналізу даних державної статистичної звітності, інформації з регіонів щодо проведених перерахунків за неякісні послуги (вибірково), скарг населення за отримані неякісні послуги.

Ольга Гальчинська

 
Коментарі (0)