ГоловнаНовини ЖКГТранспортЗалізничники заглибилися у ремонт колій

Залізничники заглибилися у ремонт колій

План модернізації колії І кварталу залізничники провели на 230%. Зокрема, найбільші обсяги робіт виконано на Придніпровській та Одеській залізницях.

Однією з основних умов безпечних перевезень пасажирів та вантажів залізничним транспортом є справний стан колії, стрілочних переводів, переїздів та інших пристроїв колійного господарства. На залізницях України відповідно до графіку розпочалися активні колійні роботи. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі Міністерства інфраструктури.

Упродовж І кварталу обсяг колійних робіт, як правило планується і виконується мінімальний, у зв’язку з несприятливими погодними умовами.

План модернізації колії І кварталу залізничники виконали на 230%, капітальним ремонтом оновлено 132%, середнім ремонтом – 173%, комплексно-оздоровчим ремонтом відремонтовано 101%, відремонтовано середнім ремонтом стрілочних переводів 33 комплекти – 220%.

Зокрема, найбільші обсяги робіт виконано на Придніпровській та Одеській залізницях. Колійники Придніпровської залізниці, станом на 1 квітня, модернізували 11,5 км (при плановому завданні на цей період 5 км), капітально відремонтували 7,6 км (за планом – 5 км), середнім ремонтом – 34,7 км (за планом – 0 км); відремонтовано також 23 стрілочних переводи (заплановано – 0). Одеська залізниця відремонтувала капітальним ремонтом 12 км (за планом – 5 км), середнім – 11,1 км (за планом – 10 км); окрім того відремонтовано 10 стрілочних переводів (заплановано – 5).

Як повідомили в Головному управлінні колійного господарства Укрзалізниці, основні обсяги робіт у першому півріччі планується виконати:

Придніпровській залізниці: оновлюватиметься хід на Крим: Урожайна – Краснопартизанська, Кучугум – Конкретівка;

Донецькій залізниці: основні напрямки з модернізації колії в поточному році — Демурине – Межова (парна колія), Красний Лиман – Ямпіль (парна колія), Кипуча – Комунарськ (парна колія), дільниці робіт з капітального ремонту — Сіль – Зовна (парна колія), Успенська – Квашине (парна колія), Первомайськ – Стаханов (непарна колія);

Одеській: Миронівка – П’ятихатки; Кам’янка – Косарі, Щаслива – Зелена;

Південній: Нова Баварія – Люботин тощо.  

Сучасна технологія передбачає заміну верхньої будови колії (рейок і шпал), глибоке очищення баласту щебенеочисними машинами та ремонт водовідвідних споруд. Оздоровлення залізничної колії збільшує надійність усіх технічних пристроїв, включаючи системи автоматики, телемеханіки та зв’язку. На всіх ділянках, де проводяться ремонтні роботи, встановлено максимально допустиму швидкість руху поїздів.

Виконання колійних робіт дозволить пасажирським та вантажним поїздам рухатися з більшою швидкістю, відповідно збільшується пропускна спроможність та підвищується рівень безпеки руху.  В результаті виконаних робіт будуть зняті обмеження і швидкість руху збільшиться з 60 до 80 км/год для вантажних та до120 км/год для пасажирських поїздів.

 
Коментарі (0)