ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГЖитомирянам покращили платіжну дисципліну

Житомирянам покращили платіжну дисципліну

Сучасний сервісний центр ПАТ «Житомиробленерго» відучора працює у Житомирі по вул. Перемоги, 10.

Про це «У.К.» повідомили в прес-службі Житомирської міської ради.

Центр займає 2 поверхи корпусу колишнього заводу «Електровимірювач».

Основною метою установи є покращення надання послуг споживачам. А саме, - відтепер кожен споживач комунальних послуг зможе отримати тут консультацію щодо послуг з електропостачання, водопостачання та водовідведення, теплопостачання, газопостачання та, за бажанням, розрахуватися за отримані послуги.

«Ми дуже вдячні керівництву «Житомиробленерго», що за кілька місяців на площі 1 тис.кв.м. проведено ремонтні роботи. Тепер тут споживачі комунальних послуг мають можливість отримати кваліфіковану консультацію щодо послуг електро-, водо-, тепло- та газопостачання, розрахуватися за отримані послуги», – наголошує голова облдержадміністрації Сергій Рижук.

Нагадаємо, ПАТ «Житомиробленерго» засноване 15.07.1995 року. Компанія обслуговує 36 тис.км ліній електропередачі напругою 0,4-110 кВт. Площа постачання електроенергії – 29,827 тис.кв.км. Кількість споживачів – 585,805 тис. абонентів.

 
Коментарі (0)