ГоловнаНовини ЖКГТранспортЗношеність колій гальмує поїзди київської підземки

Зношеність колій гальмує поїзди київської підземки

У Київському метрополітені виникла гостра необхідність вирішення проблеми експлуатації зношених колій.

Заміни наразі вимагають 8,5 км рейок, 3,5 тис. дерев'яних шпал та 396 перекладних та мостових брусів, які зносилися у процесі щоденного руху поїздів, - інформує «Україну Комунальну» прес-служба Київського метрополітену. Запаси матеріалів для ремонту рейок на підприємстві вичерпані, а можливість їх придбання - відсутня

Таким чином, було прийнято рішення про зменшення швидкості руху поїздів на тих ділянках, де колія відслужила своє. Це дозволить зменшити динамічні навантаження на рейки і пропускати по них потяги. Причетні підрозділи Київського метрополітену почали напрацьовувати документацію для впровадження змін до графіку руху поїздів з наступним систематичним контролем стану колій.

За нинішніх обставин таке рішення КП «Київський метрополітен» бачиться єдиним можливим і правильним. «Адже, незважаючи на фінансові проблеми, підприємство зобов'язане забезпечити безпеку руху поїздів та обслуговувати великий пасажиропотік. Однак слід зазначити, що зменшення швидкості руху поїздів - це тимчасовий захід, і воно не є панацеєю від зносин колій, а лише дозволить на певний час відстрочити їх заміну. Якщо потреби Київського метрополітену і надалі не будуть фінансуватися належним чином, це призведе до подальшого зниження швидкості руху поїздів, а ще згодом - до закриття дільниць, де стан колій буде не придатним до експлуатації» - зазначають на підприємстві.

 
Коментарі (0)