Підкажіть, як правильно вчинити і куди можна звернутися, якщо у багатоквартирному будинку відсутня гаряча вода? У ЖЕКу нам говорять, що немає циркуляції.
Згідно ст. 18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» у разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо.
Представник виконавця повинен з'явитися на виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором. Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі. Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій. Суперечки щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в суді. Споживач має право на досудове вирішення суперечки шляхом задоволення пред'явленої претензії.