04 Липня 2024 p.
Питання та відповіді
123...262728

Підкажіть, як правильно вчинити і куди можна звернутися, якщо у багатоквартирному будинку відсутня гаряча вода? У ЖЕКу нам говорять, що немає циркуляції.

Згідно ст. 18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» у  разі  порушення  виконавцем  умов договору споживач має право викликати його  представника  для  складення  та  підписання акта-претензії  споживача,  в  якому  зазначаються  строки,  види, показники порушень тощо.

Представник  виконавця   повинен   з'явитися   на   виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором. Акт-претензія   складається  споживачем  та  представником виконавця і  скріплюється  їхніми  підписами.  У  разі  неприбуття представника  виконавця  в  погоджений  умовами договору строк або необґрунтованої  відмови   від   підписання   акта-претензії   він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.  Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про  перерахунок  платежів  або видає   письмово   споживачу   обґрунтовану   письмову  відмову  в задоволенні його претензій. Суперечки щодо задоволення претензій споживачів вирішуються  в суді.  Споживач  має  право  на  досудове  вирішення  суперечки шляхом задоволення пред'явленої претензії.

Відправити
Друкувати
123...262728
Поставити питання (з 1 березня 2016 р не підтримується)
Ім’я: Ел. адреса:
Введіть символи: