У мене 1-кімнатна квартира: коли морози, на кухні, у ванній і коридорі температура 13-15 градусів тепла, а в кімнаті - 21. Підкажіть, будь ласка, які я маю викликати служби для того, щоб заміряти, і довести, що у мене опалюється у повному обсязі половина квартири. І чи має людина платити за таке опалення, якщо на кухні, санвузлі та коридорі неможливо перебувати в осінній і зимовий періоди?
Згідно ст. 18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» у разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо.
Представник виконавця повинен з'явитися на виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором. Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі. Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.