19 Травня 2024 p.
Питання та відповіді
123...323334

Звертаюсь до Вас із такою проблемою. В травні 2014 поставила лічильники на гарячу та холодну воду в квартирі бабусі, яка є інвалідом Великої вітчизняної війни. Ставив сантехнік з ЖЕК-107 (до речі за великі кошти, але письмової домовленості не було). Лічильник холодної води зламався вже в жовтні. Підкажіть, як бути в такій ситуації і хто має його замінювати і повіряти, адже працівники ЖЕКу не звернення не реагують?

Згідно п. 9 Постанови КМУ № 630 від 21.07.2005 року у квартирі (будинку садибного типу) роботи з установлення засобів обліку води і теплової енергії (далі - квартирні засоби обліку) проводяться спеціалізованою організацією, виконавцем, виробником чи постачальником за рахунок коштів споживача. Відтак і ремонт та заміна лічильника на новий відбувається за рахунок споживача. Повірка жодного відношення до ремонту не має, це інший технологічний процес.

Відправити
Друкувати
123...323334
Поставити питання (з 1 березня 2016 р не підтримується)
Ім’я: Ел. адреса:
Введіть символи: