08 Травня 2024 p.
Питання та відповіді
123...323334

Я з Дніпропетровська. Ми вчасно не віднесли на повірку лічильник холодної води. Міськводоканал нас жодного разу не попередив про прострочення, тепер нам нарахували борг за тарифом 90 грн з людини. Чи законно це, чи вони повинні нам вирахувати середній тариф за 3 місяці?

Згідно з ч.4 п. 32 Постанови КМУ № 630 від 21.07.2005 року, виконавець, окрім іншого, зобов’язаний контролювати встановлені міжповіркові інтервали, проводити періодичну повірку квартирних засобів обліку, їх обслуговування та ремонт, у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж. Зазвичай, дата наступної повірки водоміру зазначається в акті опломбування та повірки, копія якого залишається у споживача, який теж мусить контролювати міжповірковий інтервал. Статтею 28 Закону «Про метрологію та метрологічну діяльність» визначено, що засоби вимірювальної техніки, які перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці через міжповірочні інтервали, порядок встановлення яких визначається нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади у сфері метрології (далі - ЦОВМ). Відтак не повірені засоби обліку води є несправними, а їхні показники не можуть бути враховані при нарахуванні за отримані послуги. Тож Вам нарахували по нормативу споживання, встановленому у м. Дніпропетровськ.

Відправити
Друкувати
123...323334
Поставити питання (з 1 березня 2016 р не підтримується)
Ім’я: Ел. адреса:
Введіть символи: