Посилаючись на нормативні акти, повірка лічильників проходить за рахунок виконавця. Але юрист водоканалу говорить, що вони не заклали в тарифи, які ніби-то їм не дають змінити, хоча тариф на воду останній раз змінювали в березні 2012 року. Як мені споживачу бути, везти цей лічильник на повірку і платити, чи судова тяганина, при якій, як каже юрист, (залякує) водоканал роками не повертає кошти? Як правильно вирішити це питання?
Водоканали керуються роз’ясненнями Національної комісії, що здійснює державне регулювання в сфері комунальних послуг від 16.11.2012 року, згідно яких демонтаж, повірка, ремонт, монтаж після повірки квартирних лічильників питної або гарячої води, можуть здійснюватись водопостачальним підприємством, яке має ліцензія на централізоване водопостачання та водовідведення і яке не є виконавцем послуг, тільки за умови укладання окремих договорів на надання таких послуг із обов’язковим визначенням вартості та джерела відшкодування відповідних витрат.