ГоловнаНовини ЖКГБудівництвоБудівництво Бескидського тунелю вийшло на новий рівень

Будівництво Бескидського тунелю вийшло на новий рівень

На будівництві нового двоколійного Бескидського тунелю прохідники пройшли стометрову відмітку. До кінця 2016 року заплановано виконати всі роботи з спорудження тунелю.

Станом на сьогодні виконано роботи з проходки верхнього уступу Бескидського тунелю на довжині 107,86 м,  встановлено 97 підпірних арок. Наразі, будівельники щодня проходять 2-2,5 м верхньої штольні. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі «Укрзалізниці».

«Будівельники спочатку здійснюють проходку на всю довжину верхнього уступу тунелю, а потім почнуть проходку нижнього уступу» - наголошують у повідомленні.

Окрім того йдеться, що після завершення проходки згідно з проектом буде влаштовуватись гідроізоляція та облаштування постійної обробки тунелю. До кінця 2016 року заплановано виконати всі роботи з спорудження тунелю, довжина якого складатиме 1764,5 м.

Зауважимо, інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта. Будівництво було розпочато 29 жовтня 2013 року. Після закінчення проходки фахівцями ПрАТ «БА Інтербудмонтаж Україна» залізничники прокладуть колії, мережі зв’язку та електрифікують цю дільницю.

Новий тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів та постійним моніторингом внутрішнього стану. Крім того, буде встановлено засоби пожежної безпеки та система антикорозійного захисту.

Фінансовим планом Львівської залізниці на 2014 рік на будівництво Бескидського тунелю передбачено фінансування в сумі 382 млн грн, з них: за рахунок коштів залізниці 113,7 млн грн; за рахунок коштів ЄБРР – 268 млн грн. Нестача кредитних коштів ЄБРР для будівництва тунелю складає близько 80 млн дол США. Для фінансування робіт з будівництва тунелю у повному обсязі Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) погодився надати додаткові кредитні кошти у сумі 55 млн євро під державну гарантію.

Нагадаємо, для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи.

Новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого.

 
Коментарі (0)