Технології, які використовують ремонтники, дозволяють працювати взимку навіть при мінусових температурах, розповів директор департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради Олександр Риджаніч.
«Загалом процес асфальтування проходить у чотири етапи. Спершу вичищають ділянку дороги, яку планують ремонтувати, потім прогрівають за допомогою спеціальної машини. Після цього покривають емульсією і заключний етап – укладання ЩМА («У.К.» - гаряча асфальтобетонна суміш, яка складається з щебеневого каркасу). Такі технології використовують у Данії, Скандинавських країнах, де майже повний рік триває морозна, мокра погода», — розповів Олександр Риджаніч.
Слід зазначити, що у мерії роботи приймуть лише тоді коли якість виконаних робіт перевірить час. Місцева влада також запевнила, що у випадку виявлення недоліків – підрядник перероблятиме це за власні кошти.
Найближчим часом комунальники, планують продовжити ремонтні роботи на вулиці Смілянській – на ділянці між залізничним мостом та вулицею 30 років Перемоги.
Просушка асфальту перед укладанням ЩМА