Визначені раніше шість доріг не можуть бути об’єктами концесії, оскільки не відповідають критеріям та вимогам цієї форми державно-приватного партнерства. Про це заявив голова «Укравтодору» Олександр Малін, - зазначають у прес-службі Мінінфраструктури.
«За останні 5-7 років концесія стала самоціллю, через що підготовлені до будівництва на умовах концесії дороги абсолютно не відповідають критеріям вимог ані, по автомобілепотоку, ані по математичній моделі концесії», - зазначив Олександр Малін.
Він пояснив, що концесійними можуть бути лише ті дороги, які за наявності значного і стабільного потоку транспортних засобів на ділянках міжнародних транспортних коридорів, і ті, які мають альтернативу із безкоштовним проїздом. В іншому випадку, держава втрачатиме значні кошти на виплаті дотацій концесіонерові.
«Тобто із 6 підготовлених раніше проектів, жоден не підходить під математичну модель концесії. Найбільш перспективним із неперспективних є ділянка Львів-Краковець. Щоб продемонструвати це, ми оголосимо концесійний конкурс на цю ділянку, й відсутність заявок буде показником того, що концесія є інструментом, який передбачає передусім окупність», - сказав Олександр Малін.
За словами голови «Укравтодору», в нашій державі на концесійне будівництво та експлуатацію наразі можуть претендувати: кільцева дорога навколо Києва, кільцева навколо Одеси, ділянка Одеса-Монаші, які мають серйозний транспортних потік.
Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, Державне агентство автомобільних доріг готує нову концепцію автодоріг на умовах державно-приватного партнерства.