ГоловнаНовини ЖКГЕнергозбереженняХарків'янам дозволять жалітися на ЖКГ

Харків'янам дозволять жалітися на ЖКГ

У Харкові створять єдиний центр по роботі зі зверненнями громадян у сфері ЖКГ

Єдиний центр забезпечить централізований облік письмових звернень громадян та якісно новий рівень відповідей на них, вважає заступник Харківського міського голови Айна Тимчук.

Вона також зазначила, що в даний час вживаються заходи щодо кардинального поліпшення вже існуючої в місті схеми розгляду звернень громадян з питань ЖКГ. Зокрема, Айна Тимчук має на увазі такі форми роботи із зверненнями жителів міста, як фотожалоби та проведення Інтернет-конференцій міського голови.

«Ці питання вимагають повсякчасної уваги, великої концентрації сил та ресурсів. З цією метою зараз проводяться організаційні заходи щодо створення єдиного центру», - зазначила заступник мера.

 
Коментарі (0)