ГоловнаНовини ЖКГТранспортHyundai – щось середнє між СВ та купе

Hyundai – щось середнє між СВ та купе

Подорожувати в міжрегіональних поїздах Hyundai, які за сучасною класифікацією належать до категорії «Інтерсіті+», не набагато дорожче, ніж у купе і значно дешевше, ніж у СВ-вагонах українських поїздів.

Подорожувати в міжрегіональних поїздах Hyundai, які за сучасною класифікацією належать до категорії «Інтерсіті+», не набагато дорожче, ніж у купе і значно дешевше, ніж у СВ-вагонах українських поїздів.

Про «У.К.» це інформує прес-служба «Укрзалізниці».

«Так, у сполученні Київ-Харків базова вартість квитків на Хюндай (2 клас) у порівнянні з цінами на купе відрізняється на 76-96 грн, у сполученні Київ-Львів – різниця складає 114 грн., а в напрямку Київ-Донецьк – 145 грн. Базова вартість проїзду в 1 класі поїзда Хюндай у сполученні Київ-Харків і вагонах СВ відрізняється на 124-161 грн, у сполученні Київ-Львів – на 218 грн., у сполученні Київ-Донецьк – на 175 грн», - наголошують в «Укрзалізниці».

Як вже зазначалося, незважаючи на досить високі ціни на поїзд Хюндай, за перші 4 години продажів на них було продано 2,4 тисячі квитків. При цьому, ціна на нові поїзди відповідає обіцяній.

поезд Hyundai - фото кабины машиниста

Кабіна машиніста швидкісного Hyundai

Також проїзд у швидкісних потягах Хюндай буде значно дешевший, ніж авіатранспортом, і не набагато дорожчий, ніж автобусом у цих напрямках. На аналогічні відстані у Росії, наприклад, вартість проїзду в швидкісних поїздах вища у 3 рази, у звичайних купейних вагонах – у 6 разів.

Читайте також: Нічні потяги не скасують

До того ж у пасажирів є вибір – подорожувати традиційними нічними поїздами, чи віддати перевагу швидкісним поїздам. Як правило, при формуванні тарифу обов'язково враховується маршрутна швидкість поїзда.

«Дослідні поїздки, проведені на ділянках національного швидкісного коридору Львів-Київ-Харків-Донецьк показали, що Хюндай буде долати відстань між містами із середньою швидкістю 116 км/год, тоді як існуючі в Україні поїзди в середньому курсують зі швидкістю 57 км/год. На національному транспортному коридорі Хюндай буде розвивати швидкість до 140-160 км/год, а під час випробувань на українських залізничних коліях він розігнався до 180 км/год», - розповідають в «Укрзалізниці».

Тариф на проїзд у поїзді також залежить і від експлуатаційних витрат, тобто необхідних засобів на обслуговування рухомого складу (підтримка у відмінному технічному стані, прибирання, мийка та інше), утримання в належному стані залізничної інфраструктури, констатують залізничники.

Так, вартість квитка у вагоні 2 класушвидкісного Hyundai з Києва до Харкова (при відстані 488 км) складатиме від 222 грн. Вартість квитка у першому класі - від 379 грн.

Для порівняння, вартість проїзду в поїздах Skoda у вагонах 2 класу  стартує від 58 грн.

Відтак, у сполученні Донецьк – Маріуполь (132 км) вартість проїзду у вагоні 1 клаcу становитиме – 102,41 грн., 2 класу – 58,61 грн.

У сполученні Донецьк – Луганськ (162 км) вартість проїзду у вагоні 1 клаcу становитиме  105,70 грн., 2 класу – 60,65 грн.

На маршруті Донецьк – Дніпропетровськ (269 км) за проїзд у вагоні поїзда Шкода 1 клаcу пасажири платитимуть 126,77 грн., 2 класу – 72,48 грн

Проїзд від Дніпропетровська до Харкова (299 км) у вагоні 1 клаcу обійдеться пасажирам у 126,77 грн., 2 класу – 72,48 грн.

У сполученні Харків – Донецьк (318 км) вартість проїзду поїздом Skoda у вагоні 1 клаcу становитиме 137,88 грн., 2 класу – 78,42 грн.

Читайте також: Поїзди Hyundai стануть доступними для пільговиків

«Придбані нові поїзди потребують використання нової технології обслуговування, зокрема, для цього на ст. Дарниця нині будується спеціальний центр, де незабаром запрацюють автоматизований вагономийний комплекс, ремонтно-екіпірувальний та інший цехи», - наголошують в «Укрзалізниці».

салон поезда hyundai - фото

Салони вагонів в поїздах Хюндай просто виблискують чистотою та охайністю

Нагадаємо: нині вартість проїзду у поїздах дальнього прямування у внутрішньому сполученні (у купе та плацкарті) не покриває витрат залізничного перевізника у повному обсязі. Так, за 4 місяці поточного року доходи покрили витрати лише на 30%. Тобто, якби тарифи відповідали економічно обгрунтованому рівню рентабельності, то за проїзд у поїздах дальнього прямування у внутрішньому сполученні пасажирам довелося б платити у 3 рази більше.

При формуванні тарифу береться в розрахунок і рівень комфортності. У новому рухомому складі рівень сервісу буде значно вищим, ніж у зношених поїздах, адже 50% нині існуючого парку пасажирських поїздів Укрзалізниці експлуатуються понад 28 років.

Слід також нагадати що, за словами Віце-прем'єр-міністра Бориса Колеснікова, потяги Hyundai будуть ходити не лише в денний час, але і вночі. Але, це станеться лише тоді, коли Укрзалізниця отримає всю партію поїздів, що складає 10 одиниць.

Пільги на проїзд у поїздах Hyundai залишаться на теперішньому рівні. Згідно з діючими пільгами, студент зможе придбати квиток до вагону 2-го класу за 50% його повної вартості, а у вагоні 1-го класу - половину вартості проїзду у 2-му плюс - різницю вартості між 1-м та 2-м класом у повному обсязі.

Діти при проїзді у 1-му та 2-му класі сплачуватимуть 75% вартості проїзду дорослого пасажира.

Інваліди, учасники війни та інші пільгові категорії подорожуватимуть на Хюндаях зі знижкою 50% чи 100% в залежності від пред’явлених талонів та посвідчення, тобто на загальних підставах. 

Інваліди загального захворювання - 50% вартості проїзду - за умови пред'явлення відповідного посвідчення.

 

 
Коментарі (0)